Aviseringar
Rensa alla

Bra CS 1.6 Superhero server, ip någon?


Ämnesstartare

Jag har letat och letat men har bara hittat en enda och den servern suger. Någon annan som har en bra server på favorites som kan skriva ip här eller i ett PM? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Ingen ? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har letat [shake] är kanske dålig på att leta eller så är det svårt att hitta! De IP-adresserna som jag hittade funkade inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten:

Har letat [shake] är kanske dålig på att leta eller så är det svårt att hitta! De IP-adresserna som jag hittade funkade inte..

Det skall väl inte vara så svårt att hitta servrar?
Gå in på gametiger.com, välj "server" och sök på, ptjaa, "Superhero" ?

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har redan testat gametiger.. Sökte på både "superhero" och "super hero", testade alla servrar som kom upp men ingen av dom funkade (Det står att dom använder en äldre version av protokollet blablabla..).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten:

Har redan testat gametiger.. Sökte på både "superhero" och "super hero", testade alla servrar som kom upp men ingen av dom funkade (Det står att dom använder en äldre version av protokollet blablabla..).

Vadå inte funkade?
Du joinar inte ifrån sidan hoppas jag?
Utan kopierar IP & klistrar in under "Favorites"?

http://gametiger.com/search?server=Superhero&game=cstrike

Lista på 1.6 servrar med SuperHero-mod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kopierade IP-adressen, startade cs, öppnade console och Skrev: Connect ......... (ip adressen). Då stod de att servern använder en äldre version nånting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten:

Jag kopierade IP-adressen, startade cs, öppnade console och Skrev: Connect ......... (ip adressen). Då stod de att servern använder en äldre version nånting.

Det står någonting med 47 och 48 antar jag? Händer att jag får så på vissa servrar.


   
SvaraCitera

en bra superheroserver är Sandviken clanwars#1 [superhero] 20 levlar, noob(exploding deagelshots) upp till level fyra för att man ska ha en chans och ett forum som dem håller på att bygga upp. jag tror det är en eftergångare till en gammal sandviken superheroserver. gå med så att vi får lite roligare och mer folk på servern!(jag är inte admin eller nått jag spelar bara) hare bra och lycka till.
Hemsida: SCW.mine.nu där är forumet och stats och annan info.
//Smurfen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera