Aviseringar
Rensa alla

Bra eller dåliga tecken?


Ämnesstartare

Blir så förvirrad av en tjej, ena stunden är hon jättego och mysig emot mig sedan blir hon plötsligt jättekall..
t.ex. hon kramar mig sätter sig i mitt knä men sedan kan hon plötsligt bli jättekonstig och säga att hon inte tycker om närkontakt…

Men är hon på bra humör så tar hon oftast varje tillfälle till att liksom klänga på mig inte alltid så mycket att hon sätter sig i knät men ändå…

Nu på de senaste veckorna har hon blivit lite mer… ja vet inte vad man ska kalla det, men hon har liksom börjat snacka med så mycket sexuella anspelningar och gör det övertydligt..
T.ex. så satt vi i skolan i en datorsal och jobbade med att sätta in bilder ”stoppa in den igen” började gapskratta och lutade sitt huvud emot min axel..
Hon snackar alltid om sina bröst, typ ställer sig framför någon spegel drar ner uringningen lite och säger ”shit nu kan jag se mina tuttar”

Men sedan kan hon också vara jättego emellanåt och inte alls snacka om sådant…
Hon snackade i över en timma med mig på fyllan för ett par veckor sedan, jag bara sprang runt och dummade mig med mina vänner men hon höll kvar mig i luren ändå…

Vi har också börjat bli väldiga ovänner ofta, men det löser sig oftast direkt efteråt…
Hon skällde på mig för några dagar sedan utan någon anledning och sa ”du tar mig aldrig på allvar, du tror alltid jag skojar” för en liten småsak…

Är detta bra tecken eftersom jag gillar henne mer än en vän? Eller är det dåliga tecken? Någon som känner igen beteendet?


   
Citera
Ämnesstartare

Ett dåligt tecken säkert [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ett dåligt tecken säkert

Tror du [sad]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Ett dåligt tecken säkert [sad]

hon verkar instabil, och det är ju dåligt som sagt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mattiis:

Tror du [sad]

Tyvärr [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

hon verkar instabil, och det är ju dåligt som sagt

Jo, kanske [sad]
Men hon har inte alltid varit sån, utan har ändrat sig de senaste veckorna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon verkar knäpp!


   
SvaraCitera

mattiis:

Jo, kanske [sad]
Men hon har inte alltid varit sån, utan har ändrat sig de senaste veckorna..

du bör disskutera detta med henne, samt fråga om hennes känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon verkar lätt psykstörd


   
SvaraCitera

Jag tror hon är instabil antingen pga något som hänt henne tidigare i livet/händer nu, ELLER så är hon instabil för att hon gillar dig och inte vet hur du känner. Jag vet tjejer som kan bli skitarga för minsta lilla grej när de gillar en kille och är osäkra på honom, och vad han känner.


   
SvaraCitera

Teal Crab:

du bör disskutera detta med henne, samt fråga om hennes känslor.

Om du frågar om det och inte får något bra/seriöst svar så är hon nog helt enkelt inte mogen för ett förhållande, med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hon vill ha dig såklart ! ta kontakt med henne, på sms eller nått !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera