Aviseringar
Rensa alla

Bra festival?


Ämnesstartare

TobiasRR:

När alla väl börjat få upp sina tält efter några timmar slitande så börjar dammet yra här och var för att det är en grusplan som sagt, med runt 1000 personer i rörelse så blir det dammigt.

Tror att du missade allt gräs för att det var tält i vägen, jag vet själv att en majoritet av ytan var gräs eftersom att jag själv var med och arrangerade. Gångarna var grusade och diken var grävda, vilket gör att det inte blir lerigt som på så många andra festivaler.

Men, jag håller med om att festivalen är väldigt B. Skulle aldrig betala för den. Däremot är den bättre än jättemånga andra lokala pissfestivaler runt om i Sverige, och den är väldigt lik Hultsfreds-festivalen i en light-tappning. Samma folk på båda festivalerna. Dold text: (drägg) Men, om man åker ner med ett par sköna kompisar eller letar upp mig och mina vänner så kan man ha vårens roligaste dagar under Siesta. Se det som en förfest.

Emmaboda är bättre än Arvika, måste jag säga. Jag trodde inte att något kunde överträffa min första arvikafestival, men Emmaboda gav glädje en helt ny dimension. Ska till båda festivalerna, men om du bara måste välja en utav dom så ska du välja emmaboda. Eller sticka till både siesta och emmaboda för samma pris som Arvikabiljetten.


   
SvaraCitera

Zittam:

Roskilde.

NIGGAstoleMYmustache:

Roskilde.

internet:

Roskilde.

Världens bästa. Helt enkelt.


   
SvaraCitera

eller så väljer man festival efter det kommit ett par bandsläpp [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rip it up säffle[smile]


   
SvaraCitera

KiloDelta:

Sweden rock.

orkarjag:

Sweden Rock

Jusssste, lätt så värt.


   
SvaraCitera

oliviaa:

Jusssste, lätt så värt.

Oyes. Motörhead[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera