Aviseringar
Rensa alla

Bra >svenska< indiepopband/artister!


mittUPPEilivet:

min första 🙁 hahaha, kan hålla med dej faktiskt

alla som kallar håkan hellström för indie förtjänas spöstraff på allmän plats. gör om, gör rätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

lyssna på Jag har varit vilsen, Lisa

Åh! Asbra!


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

Finns inga bra indiepopband/artister.


   
SvaraCitera

Hatar hur indie har blivit en slags genre som småkids kan lyssa på för att de är så far out from da mainstream, när de i själva verket lyssnar på artister som ligger på sony bmg. JA, JAG ÄR GIRNIGNIN"I!N!

Men... Parken, popsicle + eggstone, även om de är rätt dåliga. [cheers]


   
SvaraCitera

mörknäs:

kan överväga, men ​jag är skeptisk till band som inte kan förmedla "grejen" live.

Jag har hört att de ska vara ap-bra live, du kanske var liten och dum i huvudet ([blush]) för vad jag har förstått har de inte spelat live på ett mycket bra tag. Eftersom ingen vet vilka de är, typ, finns det ingen efterfrågan. [cool]

mörknäs:

sanning med mycket modifikation, vi​sserligen.

Äh.


   
SvaraCitera

det finns ingen bra indie [no-no]


   
SvaraCitera

internet:

Jag har hört att de ska vara ap-bra live, du kanske var liten och dum i huvudet ([blush]) för vad jag har förstått har de inte spelat live på ett mycket bra tag. Eftersom ingen vet vilka de är, typ, finns det ingen efterfrågan. [cool]

jag såg dem typ... 02-03 nån gång, broder daniel-spelning på annexet. och de var mest allmänt dryga, faktiskt. tror att större delen av publiken höll med om den saken. kan ha varit en dålig spelning också, möjligen, och de var ju inte direkt headlinerband heller, men det är inte en ursäkt för att vara tråkiga!


   
SvaraCitera

mörknäs:

jag såg dem typ... 02-03 nån gång

skulle vilja sett dem jag med.

http://www.bearquartet.com/default.asp

kolla pollen på sidan, det är ändå en fan-sida så kan vara att de är dåliga live. [wink]
men fortfarande ett av sveriges bästa på skiva. helt klart. löjligt klart.


   
SvaraCitera

mittUPPEilivet:

Åh! Asbra!

ah riktigt skön är den =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

alla som kallar håkan hellström för indie förtjänas spöstraff på allmän plats. gör om, gör rätt!

trodde han var det ^^ står på last.fm iaf.. och tycker faktiskt att han är det 😛 hahah kommer jag få pisk nu? ^^


   
SvaraCitera

nordpolen


   
SvaraCitera

schizofrenutter:

nordpolen


   
SvaraCitera

mittUPPEilivet:

det är den bästa musiken som finns

Objektivt svar: Nej.


   
SvaraCitera

mittUPPEilivet:

ni tycker är bra


   
SvaraCitera

HÄSTPOJKENHÄSTPOJKENHÄSTPOJKEN!


   
SvaraCitera