Aviseringar
Rensa alla

Bra hemsida för nerladdning av musik


Ämnesstartare

Ja, rubriken säger väl allt? 🙂 Bjud på några, är ni snälla! [smile][blush]


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Åtta

   
SvaraCitera

Piratebay


   
SvaraCitera
Åtta

Hedvig09:

Piratebay

Regelboken of D00M!:

§3 Spridning av och länkning till copyrightskyddat material (musik, film, mjukvara) är naturligtvis helt förbjudet i sådana fall det utgör lagbrott.

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:


Haha lmao

Hedvig09:

Piratebay

Nu är det såhär att jag har ett problem, jag kan inte ladda ner filmer, låtar, spel etc. från nerladdningsprogram som tex. Utorren, Limewire, Bittorent. Jag har försökt ladda från alla olika slags program men det fungerar inte på någon av de programmen. Jag fattar inte vad felet är. Jag kan inte få den "röda" ikonen att bli grön.


   
SvaraCitera

Piratebay är det enda ställe jag vet som är bra och har gratis nerladdning. ska vara pk nu oxå : tanka bara hem sådant material som inte är upphovsrättskyddat [no-no]
ska oxå finnas någon rysk sida där man kan köpa album för typ 10kr för nedladdning o låtar för ca 50öre.


   
SvaraCitera

sepideh:

Jag kan inte få den "röda" ikonen att bli grön.

du har antagligen en router då som håller porten stängd. be någon it kunnig att öppna porten åt dig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

du har antagligen en router då som håller porten stängd. be någon it kunnig att öppna porten åt dig [y]

Då måste jag ta datan till skolan. Orkar inte göra det. [tired]
Kan inte jag göra det själv? [smile]


   
SvaraCitera

sepideh:

Ja, rubriken säger väl allt? 🙂 Bjud på några, är ni snälla!

är inte det förbjudet? fattar faktiskt inte, ibland så hör man att det e förbjudet att ladda ner alla typer av musik o såna grejer (copyrightskyddade alltså).
om det inte är förbjudet i vissa fall så får ni säga till snälla [cute], är KLUVEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på vilken musik föredrar rapidsharelänkarna i take the pillsbloggen, sarahloves (bra sarah records arkiv) mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

[no-no]

[zzz] Och vad har piratebay med den texten som du länkade att göra?


   
SvaraCitera
Åtta

Diabolus:

Och vad har piratebay med den texten som du länkade att göra?

Tycker du borde specifierat att hon endast får ladda ned fritt material, inte sådant som är upphovsrättsskyddat. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Tycker du borde specifierat att hon endast får ladda ned fritt material, inte sådant som är upphovsrättsskyddat.

Piratebay innehåller inget upphovsrättsskyddat material.


   
SvaraCitera
Åtta

Diabolus:

Piratebay innehåller inget upphovsrättsskyddat material.

Det skulle jag tro. Deras logo är nog inte fri. Men ja, jag förstår din poäng. [rolleyes]


   
SvaraCitera