Aviseringar
Rensa alla

Bra idé?😊


Ämnesstartare

Tjena!

Det finns en tjej jag är intresserad av som går i min skola, som går i en av mina sju parallellklasser. Jag känner henne halvbra genom att vi har ibland lektioner tillsammans. Har inga problem att snacka med henne innan lektionerna, och jag tror men är inte riktigt säker att hon kollar ganska mycket på mig under lektionerna. Igår så mötte jag hennes blick under lektionen,Och då log hon och kollade generad ner i marken.
Hälsar i korridoren på henne med.

Har kikat med henne lite också, men det är mest om läxor eller om det är nåt som har hänt som nån undrar över.

Jag insåg även för en vecka sen, att hon lyssnade på samma nästan oskända artister/grupper som jag, fast att jag aldrig har berättat om dem.

Nu efter påskdagarna tänkte jag fråga henne om hon vill gå på
Bio, med fika alt. Käk efter. Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera

Seattle:

Nu efter påskdagarna tänkte jag fråga henne om hon vill gå på
Bio, med fika alt. Käk efter. Vad tycker ni?

Kör, såklart! Pure and simple! [y]


   
SvaraCitera

Låter som en trevlig idé du har.

Lycka till!


   
SvaraCitera

Kör kör kör!!!!!


   
SvaraCitera

gör det!!


   
SvaraCitera

Seattle:

Nu efter påskdagarna tänkte jag fråga henne om hon vill gå på
Bio, med fika alt. Käk efter. Vad tycker ni?

aa ba att satsa! välj inte för bra film men inte för dålig heller, om den är för bra blir det inte lika bra med prat o om den är för dålig ja..då är den ju dålig så ta en lagom bra så ni kan få en bra film men ändå få bra filmsnack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

aa ba att satsa! välj inte för bra film men inte för dålig heller, om den är för bra blir det inte lika bra med prat o om den är för dålig ja..då är den ju dålig så ta en lagom bra så ni kan få en bra film men ändå få bra filmsnack

Funkar "du gör mig galen"?


   
SvaraCitera

Seattle:

Funkar "du gör mig galen"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men tänk om hon säger nej...


   
SvaraCitera

gör vad som känns rätt, men tänk på att om du inte frågar alls har du 0% chans att "få till det" eller vad man ska säga...

Gör vad som känns rätt men inget du kommer att ångra.


   
SvaraCitera

OLLA NA PÅ PANNAN


   
SvaraCitera