Aviseringar
Rensa alla

bra idé?


Ämnesstartare

funderar på att klippa mitt eget hår imorgon, typ så att det är lite längre än till axlarna bara, alltså typ nyckelbenen (just nu är det till brösten typ, eller bh-knäppningen på ryggen [blush]

tror ni det kommer gå bra?? dåligt?? eller borde jag vänta till efter jul för att inte riskera att se ful ut bland släkt osv? [blush]

och
har någon här klippt sitt eget långa hår och hur blev det??

ÄNDRAT 2011-02-19 20:43

ÄNDRAT 2011-02-19 20:44
HAR NU FUNDERAT I TYP EN VECKA PÅ OM JAG SKA CUTTA AV HÅRET SÅ DET KLASSAS SOM "KORT" ELLER IAF NÄSTAN KORT NÄSTA GÅNG JAG BESÖKER EN FRISÖR. ÄR TRÖTT PÅ MITT HÅR OSV.

LÅTER DET "BRA" ELLER KOMMER JAG SE UT SOM EN POJKE :c


   
Citera
Ämnesetiketter

Har endast rakat mitt hår en gång hemma, det blev ojämt så jag fick jämna till det hos frisören för en hundring. Angåend dig tycker jag du ska gör vad du känner för, jag tycker du kan var lite försiktig och klippa lite grann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Angåend dig tycker jag du ska gör vad du känner för, jag tycker du kan var lite försiktig och klippa lite grann.

kommer säkert behöva stå hela dagen innan jag är nöjd dock [sad] men jag har klippt mig själv förut men då var de tbara topparna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hår växer, så om du blir missnöjd så löser det sig med tiden. Testa!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tror ni det kommer gå bra?? dåligt?? eller borde jag vänta till efter jul för att inte riskera att se ful ut bland släkt osv?

Låter bra, gillar när folk klipper sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Hår växer, så om du blir missnöjd så löser det sig med tiden

det är därför jag inte vet om jag ska vänta till efter jul heller, fast jag är rätt taggad nu! skulle kunna klippa direkt om jag inte vore så trött


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

kommer säkert behöva stå hela dagen innan jag är nöjd dock men jag har klippt mig själv förut men då var de tbara topparna

Klipper du mycket riskerar du inte blir nöjd och hår går inte magiskt att få tillbaka på 15 minuter(ifall du oroar dig över julen). Jag vet inte hur bra du är på att klippa men kör lite i taget är vad jag rekommenderar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag klipper mitt hår själv jämt, även om det är rätt kort just nu. Om du bara vill ha det kortare och inte ändra frisyr eller något så borde det gå problemfritt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Låter bra, gillar när folk klipper sig själva.

även om det blir fult`[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

kör lite i taget är vad jag rekommenderar.

klart jag kommer göra det [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är därför jag inte vet om jag ska vänta till efter jul heller, fast jag är rätt taggad nu! skulle kunna klippa direkt om jag inte vore så trött

Det blir nog bara att du fortsätter skjuta upp det då.


   
SvaraCitera

Klipp page. Brutalt fint och tror att du skulle passa i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Det blir nog bara att du fortsätter skjuta upp det då.

näe, jag har redan funderat på det ett tag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Klipp page. Brutalt fint och tror att du skulle passa i det.

har för ful näsa för det + skulle aldrig våga klippa page själv [sad]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

har för ful näsa för det

Pff, håller inte med, sen kommer den inte att se längre annorlunda ut i annan frilla.


   
SvaraCitera