Aviseringar
Rensa alla

bra kompis... ...men ja vill mer


Ämnesstartare

ja å en kompis som träffades nä vi börja sjuan har varit bästa kompisar sen dess å hjälper alltid varran å så, men ja tror ja gillar honom mer än kompis å problemet är bara att ja vill inte pajja vår kompis relation men jag vill samtidigt inte bara vara kompis, samt att jag är homo[y] å han vanligtvis hatar bögar[n], så ja vet inte va ja ska gö, inget känns rätt. Hur gör man då?[confused] in great need of help!


   
Citera

bollkastarn:

jag är homo

Hej din Homosapien!

Om han inte är bög då låter du väll bli 🙂

14 år, säker på din läggning? xD


   
SvaraCitera

Varför är du kompis med någon som hatar dig? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

14 år, säker på din läggning? xD

herm.... aa? vrf inte?

xparn:

Om han inte är bög då ska ni stanna som vänner.

sry, va lite otydli, d går lixom inte å bara fortsätta va kompisar utan att nått händer i detta fall, har provat


   
SvaraCitera

du får väll börja med att konvertera honom till bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Varför är du kompis med någon som hatar dig?

bollkastarn:

å han vanligtvis hatar bögar

där är svaret


   
SvaraCitera

bollkastarn:

där är svaret

Mm och du är bög? [rolleyes]


   
SvaraCitera

bollkastarn:

sry, va lite otydli, d går lixom inte å bara fortsätta va kompisar utan att nått händer i detta fall, har provat

Förstår tyvärr inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Mm och du är bög?

läser inte folk längre va som står? läsa mellan raderna ä bra att kunna, så länge man inte glömmer att läsa texten[crazy]


   
SvaraCitera

bollkastarn:

läser inte folk längre va som står? läsa mellan raderna ä bra att kunna, så länge man inte glömmer att läsa texten[crazy]

Du är bög och han hatar bögar, dvs, han hatar en del av dig. Det förstod jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du är bög och han hatar bögar, dvs, han hatar en del av dig. Det förstod jag

jag vill bara uppmärksamma en gång till, VANLIGTVIS hatar han bögar. Vanligt vis betyder inte i detta fall, men nästan alltid annars.
skål å lycka till med läsförståelsen[bigcheers]


   
SvaraCitera

bollkastarn:

jag vill bara uppmärksamma en gång till, VANLIGTVIS hatar han bögar. Vanligt vis betyder inte i detta fall, men nästan alltid annars.
skål å lycka till med läsförståelsen[bigcheers]

cheers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Varför är du kompis med någon som hatar dig?

bara för å lägga till, han ä den enda som inte på något sätt mobbar mig, så där är ett till svar oxå


   
SvaraCitera

bollkastarn:

bara för å lägga till, han ä den enda som inte på något sätt mobbar mig, så där är ett till svar oxå

Jag skulle inte vara kompis med någon bög om jag hatade bögar [confused] Men han kanske är kåt på dig, blanda ett par riktigt starka drinkar, ha lite party och sedan så kanske du får en avsugning eller två


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag skulle inte vara kompis med någon bög om jag hatade bögar Men han kanske är kåt på dig, blanda ett par riktigt starka drinkar, ha lite party och sedan så kanske du får en avsugning eller två

då ä det bekräftat iaf, kan inte ens få ett riktit knull utan att droga ner den andre... värdelös?, ja. livslust kvar?, nej


   
SvaraCitera