Aviseringar
Rensa alla

bra kompis... ...men ja vill mer


bollkastarn:

då ä det bekräftat iaf, kan inte ens få ett riktit knull utan att droga ner den andre... värdelös?, ja. livslust kvar?, nej

Jag ber om ursäkt.
Känner du att dina känslor verkligen existerar och att du verkligen inte kan komma över honom så tycker jag att du ska berätta, men konsekvenserna kan nog bli stora om han nu inte tänder på killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

14 år och öppen med sin läggning. Herregud vad är världen på väg.


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Herregud vad är världen på väg.

I en annan riktning från dig [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirradknug:

14 år och öppen med sin läggning. Herregud vad är världen på väg.

sry då, ber så mycke om ursäkt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag ber om ursäkt.
Känner du att dina känslor verkligen existerar och att du verkligen inte kan komma över honom så tycker jag att du ska berätta, men konsekvenserna kan nog bli stora om han nu inte tänder på killar

kan inte bli mycke värre än va det är nu, ja provar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lädsen men gör inte det om du inte vill göra han deprimerad och vilsen ni är kompisar och om du säger att han ska vara homo med dig så är det klippt då har du förstört lite av hans framtid. men om du vill så kan jag glatt säga att det är genetisskt fel inkådat i alla killar att vara lite homo vissa har mer än andra.jag säger detta av ren fakta och för att jag jobbar med blandanat med såna här fall


   
SvaraCitera

Ja visa inte dina käsnlro för honom. Är du homo så kan ud ju säga det om ni är bra vänner men glöm att honom. Hitta nån annan, om han inte är homo lär han inte vilja ha dig taffsandes på honom.

Med tiden kommer du bli så mogen som jag så kan du leka bög med honom ändå, typ ta honom på kuken (utanpå byxorna förstås) osv. Men det är avancerat och får inte misstolkas.


   
SvaraCitera

En fråga bara eftersom du är bög. Har du ett sug efter att få en kuk i din anal?

Helt seriös fråga, har alltid undrat om bögar gillar att få den där eller om man bara gör det för att den andra ska få tillfredställelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns två alternativ, antingen hatar han verkligen bögar.. och om du då kommer förklara dina känslor för honom så tror jag att han kommer reagera på ett negativt sätt för dig, gillar han inte bögar så gör han inte, då är det inte mycket du kan göra. Alternativ två är: Han har brist om ämnet angående sexuella läggningar och kanske rent av själv är bög just för att han har homofobi, då han inte vågar komma ur garderoben som man säger. Risken är att han tyvärr kanske kommer dissa dig för din läggning, är han en bra vän så lyssnar han och kanske bara säger nej till det om du skulle förklara hur det låg till.


   
SvaraCitera

Varför avslöja att du gillar honom för den minimala chans att han gillar dig tillbaka med er vänskap som risk? Fast folk som öppet 'hatar bögar' i den åldern brukar ofta själva ha bögtendenser som dom försöker sublimera bort.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera