Aviseringar
Rensa alla

Bra kondition?


Ämnesstartare

Hur mycket måste man cykla varje dag för att få bra kondition?? [confused] Finns det något bättre/lättare sätt?? [confused]


   
Citera
Ämnesetiketter

Att träna kondition ger kondition.
Om du inte tränar kondition, så kan du inte få kondition.

Du kan annars springa osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar ta ett par tre timmar löpning om dagen och rekommenderar dig detsamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

jag brukar ta ett par tre timmar löpning om dagen och rekommenderar dig detsamma.

Ja, men var någonstans löper du ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

men var någonstans löper du ?

har ett flygfält här i närheten som jag brukar använda som motionsspår. bara övningsflyg så kvällarna e lediga så att säga. annars blir det väl skogen eller i kvarteret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

har ett flygfält här i närheten som jag brukar använda som motionsspår. bara övningsflyg så kvällarna e lediga så att säga. annars blir det väl skogen eller i kvarteret

Ska också börja nu och springa ute i skogen i slingan. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

jag brukar ta ett par tre timmar löpning om dagen och rekommenderar dig detsamma.

Tre timmar om dagen + gym ett bar gånger i veckan (stenhårt förutsätter jag). Om du inte kurar så är det osannolikt mycket träning. Om du nu inte äter som en jävla idiot och sover 12 timmar + om dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

jag brukar ta ett par tre timmar löpning om dagen och rekommenderar dig detsamma.

Yeah right...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Yeah right...

klart du inte ska börja löpa tre timmar direkt vafan. ta det lugnt i början, dom första veckorna

majkie2:

Om du inte kurar så är det osannolikt mycket träning. Om du nu inte äter som en jävla

har tagit träningen från ett amerikanskt tränings schema, en vanlig inkallad rekommenderas 21 timmar motion om vecka så det är d jag försöker följa. har även haft tankar på att dra dit, till usa, efter min tjänstgöring i sudan och tchad i vinter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

klart du inte ska börja löpa tre timmar direkt vafan. ta det lugnt i början, dom första veckorna

Varför springer du så mycket som tre timmar om dagen? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Varför springer du så mycket som tre timmar om dagen?

har alltid gillat att springa vettu, men att de blir så här länge beror väl på att jag lagt på mig litet mycket fett den senaste tiden. bröt armen i somras så det har mest blivit tv tittande och så. kan hända att jag trappar ner men samtidigt ser jag heller ingen större anckdel med tre timmar om dagen såvida man inte har ont om tid. jag brukar antingen rusa på morgonen runt 5-8 eller lite olika på kvällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

samtidigt ser jag heller ingen större anckdel med tre timmar om dagen såvida man inte har ont om tid.

Man ökar mycket sämre i gymmet i framförallt massa men även styrka?

Ser verkligen ingen anledning till att köra så mycket kondition om man inte ska tävla i någon konditionsidrott.

Och ja, sedan skulle jag aldrig ha tid med det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

har även haft tankar på att dra dit, till usa, efter min tjänstgöring i sudan och tchad i vinter

Vad ska du tjänstgöra som och hur länge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera