Aviseringar
Rensa alla

bra ljudböcker


Ämnesstartare

har upptäckt: ljudböcker

tycker det är sköönt att ligga och lyssna tills man somnar, så ge mig tips på några bra ljudböcker  lr docs går oxå bra

mhm något bra iaf


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

 

Tomas Bolme är bästa uppläsaren (han läser många av Piratförlagets böcker), ta vad som helst med honom så äre värt. Stephen Fry är också mycket bra, så Harry Potterböckerna på engelska är välidigt fina att lyssna på.  
Jane Eyre mycket bra som ljudbok. Pride and prejudice också.

Vad gillar du för typ av böcker?

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

 

Tomas Bolme är bästa uppläsaren (han läser många av Piratförlagets böcker), ta vad som helst med honom så äre värt. Stephen Fry är också mycket bra, så Harry Potterböckerna på engelska är välidigt fina att lyssna på.  
Jane Eyre mycket bra som ljudbok. Pride and prejudice också.

Vad gillar du för typ av böcker?

 

 

gillar typ allt som är skriven på ett bra sätt, mest romaner

min favvis e t.ex tusen strålande solar,  helt underbar bok 

men thx för tipsen! ska provlyssna  de där


   
SvaraCitera

Älskar "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann", det är precis min typ av humor. Twilight-serien är också rätt skön att lyssna på, massa pladder utan riktigt innehåll haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

gillar typ allt som är skriven på ett bra sätt, mest romaner

min favvis e t.ex tusen strålande solar,  helt underbar bok 

men thx för tipsen! ska provlyssna  de där

Har du lyssnat på "flyga drake"? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tordyveln flyger i skymningen


   
SvaraCitera

Alla Harry Potter-böckerna!!! På engelska. Det är så mysigt att lyssna på alla "blimey, Harry!!!". Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

tordyveln flyger i skymningen

<3

i fall du syftar på radioföljetongen som släpptes som ljudbok av sr:

<333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:

<3

i fall du syftar på radioföljetongen som släpptes som ljudbok av sr:

<333

jaa, den är fantastiskt bra! :$ tyckte dock att den var väldigt läskig. men gillar läskiga saker! maria gripe är asnice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har försökt två ggr med ljudböcker, ena gången med det kommunistiska manifestet och andra gången med vädermannen av uffe lundell, tycker det blir för segt men Johan Rabeus var en bra uppläsare iaf.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

min kompis diggar sagan om ringen-ljudböckerna på engelska, har själv aldrig lyssnat men litar på hennes omdöme hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bara kört Två nötcreme och en Moviebox som ljudbok. Magnifikt uppläst och dessutom med smaskigt extramaterial, spontant inslängt bland allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Har bara kört Två nötcreme och en Moviebox som ljudbok. Magnifikt uppläst och dessutom med smaskigt extramaterial, spontant inslängt bland allt.

Jaaa, så himla bra. Lyssnat om den flera gånger  Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jaaa, så himla bra. Lyssnat om den flera gånger  Hjärta

Verkligen!
Kom på nu att jag lyssnat på 100 Höjdare också. Den var dock ganska stelt inläst. Gjorde sig 100 gånger bättre i bokform. 


   
SvaraCitera