Aviseringar
Rensa alla

bra muskeluppbyggande pulver?


Ämnesstartare

Tja folket! är det nån som vet någon bra muskeluppbyggande pulver skulle vilja bygga upp mina muskler mer å snabbare [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Crypto:

långa och mer spännande resan

nja tror jag hoppar över det men hade bar tänkt att använda pulver ett litet tag typ 3-4 månader så jag får en bättre grund + att jag redan är ganska vältränad [wink]


   
SvaraCitera

tommy1357:

nja tror jag hoppar över det men hade bar tänkt att använda pulver ett litet tag typ 3-4 månader så jag får en bättre grund + att jag redan är ganska vältränad [wink]

då känns det onödigt att ta pulver 🙂
bygg på det du har istället 🙂


   
SvaraCitera

Mat. Mat. Ännu mer mat. Och ännu mer mat.

Finns inga genvägar. Speciellt inte med kosttillskott. Det är inget mirakelmedel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tommy1357:

Tja folket! är det nån som vet någon bra muskeluppbyggande pulver skulle vilja bygga upp mina muskler mer å snabbare

Det finns en liknande tråd som är aktiv just nu i forumet. Du kanske finner dina svar där? [smile]

Länk: Proteindrycker-muskelbyggande

/Rickard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virtus:

Rickard

tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träna ofta ät mkr protein och kolhydrater och sov tillräkligt så blir du stor efter ett tag jag lovar 😀


   
SvaraCitera

tommy1357:

Tja folket! är det nån som vet någon bra muskeluppbyggande pulver skulle vilja bygga upp mina muskler mer å snabbare

Du är alldeles för ung för att börja tänka på massa.

Det hindrar dig dock inte från att träna på gym! Kör med låga vikter och få in rörelserna perfekt, det kommer hjälpa dig otroligt mycket sedan när du väl SKA tänka på massa. Ungefär samtidigt som sjuksyster säger att du inte ska växa mer på längden. [smile]


   
SvaraCitera

tommy1357:

Tja folket! är det nån som vet någon bra muskeluppbyggande pulver skulle vilja bygga upp mina muskler mer å snabbare

mat.

Tomtefar:

Det hindrar dig dock inte från att träna på gym! Kör med låga vikter och få in rörelserna perfekt, det kommer hjälpa dig otroligt mycket sedan när du väl SKA tänka på massa. Ungefär samtidigt som sjuksyster säger att du inte ska växa mer på längden.

Vadå SKA tänka på massa? alla gör ju inte det. Förresten är det helt meningslöst. Det är ju bättre att se till att bli vältränad på riktigt.


   
SvaraCitera

Gainer finns ju, men det är enligt mig fullkomligt värdelöst.


   
SvaraCitera

tommy1357:

bra muskeluppbyggande pulver?

Tja folket! är det nån som vet någon bra muskeluppbyggande pulver skulle vilja bygga upp mina muskler mer å snabbare [smile]

Bra muskelavslappnande pulver är däremot Magnesium. Köps i hälsokost!


   
SvaraCitera

Patrick:

Vadå SKA tänka på massa? alla gör ju inte det.

Jag riktar mig till den här specifika personen ifråga som uppenbarligen är intresserad av massa.

Patrick:

Förresten är det helt meningslöst. Det är ju bättre att se till att bli vältränad på riktigt.

Åh... Förklara är du snäll. Hur kan du ha hög muskelmassa utan att vara vältränad?
En del människor vet att muskler inte är luft. Misstänker att du inte är en av dem.


   
SvaraCitera