Aviseringar
Rensa alla

Bra och billig gym?


Pickaboo:

hon skrev ju dock smalare, tjockare och bygga muskler. det är tre olika saker. muskler är muskler, inget annat.

om man får större muskler på låren, blir dom tjockare.

om penisen blir erigerad, blir den tjockare
om det fryser mer vatten på istappen, blir den tjockare
om man smörjer ett extra lager, blir lagret tjockare

fattaru


   
SvaraCitera

om man täljer av pinnen blir den smalare
om man skalar moroten blir den smalare


   
SvaraCitera

det jag vill säga är att allt som är smalt och tjockt inte har med fett att göra för andra saker kan också göra något smalare eller tjockare.


   
SvaraCitera

framtidskon:

fattaru

ja, men då särskiljer man inte på muskler och "tjockare" om man ändå menar samma sak. hon får förtydliga vad hon menar. man brukar ju inte säga "vad tjock du har blivit, bra jobbat!" om någon har fått mer muskler.


   
SvaraCitera

Inside:

Det ska vara i nånstans i stockholm.
Kommer förmodligen få betala själv så det ska bara billigt. men ingen trash gym som blir städad en gång i månaden eller något.
Vilka gym tycker ni är bra och billiga?

Letar själv efter nytt gym. För tillfället så tränar jag på ett stockholms stad. De har tillräckligt men inte det där extra. Men det är billigt 180 kr i månaden för ett gym och 240 för fler. Finns i skärholmen, hägerstensåsen, erikstadsbadet mfl.

SATS: Verkar seriöst och bra. Det är väldigt fräscht, det är som ett lyxhotell. Den ända nackdelen är att det kostar oerhört mycket. Om du studerar kostar det 400 kr annars 500 kr i MÅNADEN 😛

Sportlife: Billigt och samtidigt fräscht. Där kan man komma in vilken tid man vill eftersom att man får ett access kort. Det kostar runt 200 kr i månaden att gymma där.

Actic gym: 350 kr i månaden. Deras gym brukar vara enormt stora så om man satsar så skulle jag välja det här gymmet.

Men om jag var i din sits skulle jag ta ett stockholms stad gym eller sportlife.

Hoppas mina erfarenheter kom till nytta! [cheers]


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Pickaboo:

Jag vet inte vad du menar med "tjockare", men du kan inte springa på löpbandet i en timme för att förbränna underhudsfett på magen, och sedan käka en semla och hoppas att det sätter sig på tuttarna.

man kan faktiskt bygga upp muskler och bli tjockare


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

oliver_953:

Men om jag var i din sits skulle jag ta ett stockholms stad gym eller sportlife.

heter gymmet du går på Stockholms Stad?

Tack för tipset btw!! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Friskis och svettis är inte så dyrt och ja, det finns en hel del ungdomar där, faktiskt. Trots pensionärs-stämpeln.


   
SvaraCitera

Inside:

man kan faktiskt bygga upp muskler och bli tjockare

Men du kan inte bygga upp muskler, bli tjockare OCH bli smalare på magen. Det är samma sak som punktförbränning.


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Pickaboo:

Men du kan inte bygga upp muskler, bli tjockare OCH bli smalare på magen. Det är samma sak som punktförbränning.

Såhär är det: jag ska träna bort fett på magen få den att bli slankare. Så kommer jag att träna de ställen jag vill bli tjockare på så jag får större muskler där vilket leder till de blir tjockare!


   
SvaraCitera

Det borde jag ha förstått.

Säg till när du börjar få lite muskler så kan jag berömma dig för hur tjock du börjar bli.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Du går inte ner i vikt av att träna, du går ner i vikt av att göra av med mer energi (kcal) än vad du äter.


   
SvaraCitera

Att skriva att en mer muskulös kropp är tjock är så jävla fel det kan bli. Skilj på överviktig och muskulös och undvik för fan ordet "tjock".

Man kan snacka om att "tjock" inte betyder fet eftersom man säger "tjock bok" o.s.v. men faktum är att ordet "tjock" betyder överviktig när man syftar på människor!


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

dekadent:

Du går inte ner i vikt av att träna, du går ner i vikt av att göra av med mer energi (kcal) än vad du äter.

har inte sagt att jag vill gå ner i vikt [wink]


   
SvaraCitera