Aviseringar
Rensa alla

Bra party resor för 17 åringar?


[zzz]


   
SvaraCitera

Alanya, Ibiza, Kos, Sunny beach, Aya napa, Barcelona, Madrid eller Amsterdam( vet inte hur noga de är med att man måste vara 18 här) finns ju hur många ställen som helst som funkar i Europa...

http://en.wikipedia.org/wiki/Legal_drinking_age


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinpelin48:

jag redan varit i danmark, vill kanske till nått mer soligt ställe måste man va 18 för att åka på charter? vi fundera också på att hyra en lägenhet e d en bättre ide?

Du får inte boka hotell på charter om du är under 18. Tror inte ens du kan åka om din mamma t.ex har betalt i hennes namn utan du får nog vänta!


   
SvaraCitera

Jag rekommenderar att tjejer i din ålder stannar hemma. Ni har inte tillräckligt med ansvar, åtminstone har dem flesta tjejer i den åldern inte de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah tack för alla tips[crazy]


   
SvaraCitera

Dagis.


   
SvaraCitera

elinpelin48:

jag redan varit i danmark

...Med föräldrarna kanske. Då kanske Danmark verkar trist. Men bakom fasaden finns otroliga möjligheter för de små tjejerna som vill bli wastade på olika sätt.


   
SvaraCitera

elinpelin48:

ayia napa

Jag var där i somras. Inga problem för minderåriga att köpa sprit.
Men det är endast ett partyställe, inget annat. Det var fullt liv på hotellet dygnet runt, går inte att slappna av mycket mer än en timme eller två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danmark!
Kul ställe, relativt biliig och det kostar bara 100 kr från malmö till köpenhamn med tåg!
Sen kanske ni kan sova på vandrahem?
Spriten är billigare än här och ni kan gå på klubb[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bad Gastein för vintersemester, Aya Napa för sommar![love]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera