Aviseringar
Rensa alla

Bra polisfilmer?


QlimaX
Ämnesstartare

Hej, jag söker en bra polis film eller kanske till och med en serie. Några förslag är t ex Johan Falk och Wallander.

Jag vill att filmen/serien ska vara realistisk och vara lite som i värkligheten. Så filmer som t ex Jagmes Bond är inte vad jag söker efter. Självklart kan filmen/ serien vara både svensk eller engelska! Så om ni känner till någon bra snälla berätta!


   
Citera
Ämnesetiketter

midsomer murders, kommissarie gently, kommissarie lewis, morse etc


   
SvaraCitera

Steven Seagal gör många bra och realistiska polisfilmer.


   
SvaraCitera

Förresten, kommer någon ihåg den där engelska polisfilmen där det var en kvinnlig (tror jag) kommissarie och sedan en psykolog som hjälpte till att lösa brott?


   
SvaraCitera

Förresten, kommer någon ihåg den där engelska polisfilmen där det var en kvinnlig (tror jag) kommisarie och sedan en psykolog som hjälpte till att lösa brott?


   
SvaraCitera

Dirty harry.


   
SvaraCitera

BECK?


   
SvaraCitera

Från vilken film kommer det klippet?


   
SvaraCitera

Bones


   
SvaraCitera

Kan tipsa om tv serien morden med bland annat Kjell bergqvist. riktigt grymt bra.

http://www.discshop.se/filmer/dvd/morden/P78275


   
SvaraCitera

polis polis potatisgris


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Ett annat bra tips om bra Svenska polis filmer som inte är så överdrivna är filmerna med Roland Hassel. Har laddat ner dom flesta. Tyvärr är det lite usel kvalitet på några av dom.


   
SvaraCitera

 We Own The Night 


   
SvaraCitera

Beck och Johan Falk. Tips: Kolla på gamla Beck filmer t.ex Spår i mörker osv! Tumme upp


   
SvaraCitera