Aviseringar
Rensa alla

Bra produkter mot finnar?


elverpigen:

Det här är jätteindividuellt från läkare till läkare. Har alltid haft rätt mycket finnar men får ALLTID duac utskrivet trots att jag provat det hundra ggr och det inte hjälper...

Gå till en privatägd vårdcentral och inte en kommunal är mitt tips.


   
SvaraCitera

differin eller roaccutan.

receptbelagda. enda som funkar. 

undvik basiron om du inte har läderartad hud.


   
SvaraCitera

det är snyggt med finnar


   
SvaraCitera

Slipmaskin eller motorsåg tror jag, men var försiktig!


   
SvaraCitera

Pro active


   
SvaraCitera

PrinceK:
Pro active

sånt hjälper mot finnar om man inte har finnar.


   
SvaraCitera

Kan vara bra och använda så att man inte har finnar


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
jullan
Ämnesstartare

men alla jädra krämer orkar jag inte. Man får ju inte vara i solen när man använder det och det är inte aktuellt att hänga i skuggan direkt. Mediciner från läkaren får jag inte ta för mamma.....

https://www.flashback.org/t1153224p2

jag kör på b5 o testar verkar va många som är nöjda!


   
SvaraCitera

jullan:
men alla jädra krämer orkar jag inte. Man får ju inte vara i solen när man använder det och det är inte aktuellt att hänga i skuggan direkt. Mediciner från läkaren får jag inte ta för mamma.....

https://www.flashback.org/t1153224p2

jag kör på b5 o testar verkar va många som är nöjda!

100% ignorera mina bra tips, det är ok


   
SvaraCitera
jullan
Ämnesstartare

Förlåt elverpigen!! Jag ignorerar inte dina tipps men hade redan beställt en burk vitamin b5 och måste ju testa den innan jag köper nåt mer. Är jag inte nöjd om en månad ska jag helt klart använda dina tips 🙂


   
SvaraCitera
jullan
Ämnesstartare

Vad tror ni om solens påverkan när det gäller finnar? Någon mer än jag som får mindre finnar oftast under sommaren?


   
SvaraCitera

Hjärta

amsi:

jag har tagit b5. tyckte inte att det blev någon skillnad förutom att jag fick diarré.


   
SvaraCitera

jullan:
Vad tror ni om solens påverkan när det gäller finnar? Någon mer än jag som får mindre finnar oftast under sommaren?

man får mindre finnar av sol, men jag har märkt att jag får nästan helt klar hy när jag äter mat jag lagar själv istället för när jag kommer hem och käkar morsans mat. Skillnaden mellan våra matvanor är att jag äter jävligt lite animaliskt och framför allt lite kött, när jag kommer hem äter jag mer kött och får väldigt mycket med finnar.


   
SvaraCitera

jag slutade med dyra produkter, tvättar aldrig oc sover med smink perfect skin


   
SvaraCitera