Aviseringar
Rensa alla

Bra skolor i stockholm med mycket självständigt arbete ?


Ämnesstartare

Jag är en kille som går i 5:e klass . Jag går i kommunal skola nu med mycket styrning , vilket jag inte gillar . Jag undrar om det finns några skolor i stockholm som har mycket valfritt och självständigt arbete . Behöver tips


   
Citera

Inte för 5e klass nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört att vittra kör något sånt koncept , det kanske är det närmsta man kan komma , vad tror ni ?


   
SvaraCitera

erik43:

Har hört att vittra kör något sånt koncept , det kanske är det närmsta man kan komma , vad tror ni ?

Inte om du vill ha en bra och rättvis utbildning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Syftar du på vittra ?


   
SvaraCitera

erik43:

Syftar du på vittra ?

Ja, såklart att jag gör. Det är den du nämnde inte sant?

Förövrigt finns "Citera" knappen av en anledning. Vill du att folk ska svara på vad du frågar och skriver om som svar, bör du lära dig denna simpla funktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ja, såklart att jag gör. Det är den du nämnde inte sant?

Vad är problemet med vittra ? , vet du nåt om vittra ?[smile]


   
SvaraCitera

erik43:

Behöver tips

Vad bra du stavar för att gå i 5:an [rolleyes]

Bor inte i Stockholm så har ingen aning. Kan du inte fråga dina föräldrar så kanske de kan hjälpa dig att hitta en? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SlitMinSjälITrasor:

Bor inte i Stockholm så har ingen aning. Kan du inte fråga dina föräldrar så kanske de kan hjälpa dig att hitta en?

Ja , Dom vet inte riktigt vilka skolor som arbetar så [smile], kanske någon annan som vet ?


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

erik43:

kanske någon annan som vet ?

ring runt till skolor och fråga [y]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Förövrigt finns "Citera" knappen av en anledning. Vill du att folk ska svara på vad du frågar och skriver om som svar, bör du lära dig denna simpla funktion.

Hur kan någon som är så dryg mot en 10-11-åring bli moderator :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunskapsskolan typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Kunskapsskolan typ?

Tittar på den nu , den verkar va sådan . Går du där ?


   
SvaraCitera

vad du söker är en montessoriskola (jag vet inte om kunskapsskolan är en sådan, men det torde vara lätt att kolla upp). de finns överallt, prata bara med din rektor eller kurator!


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Förövrigt finns "Citera" knappen av en anledning. Vill du att folk ska svara på vad du frågar och skriver om som svar, bör du lära dig denna simpla funktion.

Alltså nu får du fan ta och skärpa dig, jag fattar att du känner dig piss men det finns ingen anledning att dryga dig mot en random elvaåring som behandlar forumet likadant som alla andra.

Dold text: och ja, ge mig fem varningspoäng, jag bryr mig inte.


   
SvaraCitera