Aviseringar
Rensa alla

Bra spelbutiker i Stockholm?


Ämnesstartare

Hej!

Jag ska inom en månad åka till Stockholm för att köpa nya kläder, och då kanske också passa på att köpa ett nytt tv-spel. Har under ett tag nu letat som besatt efter Zelda: Twilight Princess, sedan man hade testat det hoss en vän. Såklart ska spelbutiken sälja Gamecubespel, för PC kan man "skaffa" på annat håll.

-Ursäktar för särskrivningar och dylikt.

/Tackar på förhand, RawBlue

[Edit]

Ps: Google är INTE min vän!


   
Citera
Ämnesstartare

RawBlue:

letat som besatt efter Zelda: Twilight Princess, sedan man hade testat det hoss en vän.

Jag är inte så jättebra på spelaffärer. Var rätt längesen jag köpte något spel. Men jag kan säga att Twilight Princess är ett bra spel. Ha dock inte skyhöga förväntningar.

Men spelbutiken, gameshop finns ju. Sen kanske du kan hålla lite utkik på tradera kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Men spelbutiken, gameshop finns ju. Sen kanske du kan hålla lite utkik på tradera kanske?

Tradera är inte min vän, har inte större ork att tävla med andra om ett "bra" pris. Men tackar ändå. Ska ta en titt på gameshop, är det en butik på nätet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Tradera är inte min vän, har inte större ork att tävla med andra om ett "bra" pris. Men tackar ändå. Ska ta en titt på gameshop, är det en butik på nätet?

Okej, tror man både kan köpa det via nätet och jag vet att man kan gå dit och köpa det. Dock så tycker jag att de har blivit rätt så dyra på senare tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turkloppiset i vårberg är bra ifall du vill hitta billiga spel till NES och SNES men jag vet inte om dom har så mycket Gamecube.


   
SvaraCitera

Globen Shoping, där finns EB games om jag inte minns helt gal1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

NES och SNES

ett ord, emulator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

ett ord, emulator.

finns ju gamecubeemulatorer för den delen med, köper konsoler och spel eftersom det är mycket ägigare[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

finns ju gamecubeemulatorer för den delen med, köper konsoler och spel eftersom det är mycket ägigare[cool]

Kortfattat, min dator är dålig. Sedan så har man ju hört att ingen dator kan köra Gamecubeemulatorer med flytande fps.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

ett ord, emulator.

Mycket roligare att äga och spela spelet "på riktigt" [n]


   
SvaraCitera
Issen

Förutom de stora kedjorna som EB Games, Game, etc så kan det vara värt att kolla Spelbiten, deras begagnade avdelning är typ dubbelt så stor som resten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öhh? bor du i skogen eller så du måste åka till stora staden för att handla elektriska apparater!!!hahaha[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera