Aviseringar
Rensa alla

bra start i ett förhållande?


Ämnesstartare

Ending Jon:

Ett förhållande bygger på två parter, okej? Du kan inte ensam få det att hålla, ehh okej? Och knivhugg honom i magen, då blir han säkert överraskad

alltså seriöst? du tror ju att du är så jävla mogen och vet allt. Du vill ju bara göra folk irriterade? tror du inte jag fattar att ett förhållande bygger på två personer och att man ska jobba ihop på det!

jävligt stört ja!


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Eller oj, du är väl bara 13 eller nåt? Det var dumt, förlåt, okej? okej bra.

Aha såg inte, höll just på att skriva...

Peace brother men alltså det var bara lite irriterande att någon ville ha tips och så kommer du och börjar bete dig stört.

By the way, jag är ganska mogen för min ålder 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pnilsson:

alltså seriöst? du tror ju att du är så jävla mogen och vet allt. Du vill ju bara göra folk irriterade? tror du inte jag fattar att ett förhållande bygger på två personer och att man ska jobba ihop på det!

jävligt stört ja!

lol, förlåt [sad]

karleksproblem:

Aha såg inte, höll just på att skriva...
Peace brother men alltså det var bara lite irriterande att någon ville ha tips och så kommer du och börjar bete dig stört.
By the way, jag är ganska mogen för min ålder 😛

Jo jag vet att det skitirriterande, skäms lite nu. Och jag håller med, du är ganska mogen för din ålder [wink]


   
SvaraCitera

Pnilsson:

Hur ska jag få de att hålla? och så att de känns så bra som möjligt i början, men ändå inte vara för desperat, vad vill killar ha ? och hur ska jag överraska honom?

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

lol, förlåt

tycker de va onödigt att skriva massa onödiga saker. De tyder ju bara på att de är du som är Omogen här, ellerhur? 🙂


   
SvaraCitera

OF 5:

I dag 20:52

vill ha en mogen som säger vad hon tycker och vet vad hon vill.

dock är ju det två sista förmågorna något som majoriteten av alla tjejer verkar sakna eller är allergiska mot

wtf säger du det är ju killar som inte vet vad dom vill och absolut INTEEE kan prata om känslor och sånt där och drömmar å mål och framtiden med tjejen blablabla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klasbengt:

blablabla.

ja vi är ju iof värdelösa så säger du det så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pnilsson:

tycker de va onödigt att skriva massa onödiga saker. De tyder ju bara på att de är du som är Omogen här, ellerhur? 🙂

Ja, precis. Jag ber om ursäkt så nu är allt frid och fröjd [love]


   
SvaraCitera

OF 5:

ja vi är ju iof värdelösa så säger du det så

säger ingetngn. har inte sagt nåt. menar inget vill inget vet inte vad jag vill ok???

som en tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klasbengt:

som en tjej

inte menat så men det är den uppfattningen jag har och det visar sig ju nästan varje dag att det ligger till så. fast alltid finns det undatag och det är bra


   
SvaraCitera

OF 5:

och det är bra

vilken tur då att d finsns tjejer som e bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klasbengt:

vilken tur då att d finsns tjejer som e bra

mycket, dock borde det vara fler.
men det är fler än den obefintliga andelen bra män


   
SvaraCitera

OF 5:

obefintliga andelen bra män

min kille e bäst håll keft
en bra man fin kille

älskarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fyfan vad alla är oseriösa här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klasbengt:

n kille e bäst håll keft

ok


   
SvaraCitera