Aviseringar
Rensa alla

Bra tonårsfest?


Buhuu
Ämnesstartare

Vi är några killar på 15 år som har planerat en fest i april/maj. Vi vet inte riktigt hur mycket sprit vi ska och om vi ska ha sprit elr ej? Nästan alla kompisar jag känner dricker och festar nästan varje helg och då tycker jag det är självklart att vi också ska ha det. Hur ska man få en lyckad fast ändå galen fest, tips??  


   
Citera

Köp massa olika sorter?


   
SvaraCitera
Buhuu
Ämnesstartare

ja men ska man va ute/ inne är det varmt i maj? 


   
SvaraCitera

Buhuu:
ja men ska man va ute/ inne är det varmt i maj? 

Det är ganska varierat i maj, men nätterna kan nog bli ganska kalla. Ett tips är att ni inte dricker stark sprit, för att undvika snefyllor Glad


   
SvaraCitera

köp några cider , inge smuggel vodka


   
SvaraCitera
Buhuu
Ämnesstartare

Vi ska ha absolut vodka.. och cider för den delen.


   
SvaraCitera

''Super nästan varje helg som 15åring''
tumblr_mnj7dmCF8q1rlsl7ao1_500.gif

Nä men ärligt att ränna runt ute utan att man ens ska nånstans helt fulla är inte smart kan jag säga. (av egna erfarenheter) Ska ni ha en fest håll er i det huset och på trädgården iallafall.


   
SvaraCitera

I denna tråden är du en 15årig kille och i din andra tråd en 14årig tjej. Tro nån har beslutsångest.


   
SvaraCitera
mynona

Kanske vill den här användaren ha en inbjudan:  http://ungdomar.se/forum/thread/tappa-oskuld

...? 


   
SvaraCitera

Mitt tips ör att inte dricka mycket... seriöst man har roligare om man baea dricker lite


   
SvaraCitera

Nästan alla jag känner är seriemördare, drf tkr jag att det e självklart att jag också ska mörda.. :€ 


   
SvaraCitera

Kill or get killed


   
SvaraCitera

Drick or get drick't


   
SvaraCitera

Dick't


   
SvaraCitera

Hyr en DJ.


   
SvaraCitera