Aviseringar
Rensa alla

Bra träningsövningar hemma??


Ämnesstartare

Hej! Är det någon som vill dela med sig av olika övningar man kan göra hemma utan massa gymutrustning? Typ för mage, rygg, rumpa och lår? Och gärna beskriva hur man gör övningarna oxå[wink] Hade verkligen uppskattat de! [smile]


   
Citera

Bra nick för någon som inte börjat träna än [blush]

Btw, fråga youtube, finns sjukt många olika instruktionsvideos till hemmaträning


   
SvaraCitera

plankan, 90 grader mot vägg

du som träningsnarkoman borde väl veta vad d är??[wink]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Bra nick för någon som inte börjat träna än [blush]

hon brukade gymma varje dag men sen drabbades hon av ätstörningar så nu får hon inte gymma längre [smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

hon brukade gymma varje dag men sen drabbades hon av ätstörningar så nu får hon inte gymma längre [smile]

Ändå ska hon göra det? [chocked]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Ändå ska hon göra det? [chocked]

kolla hennes trådhistorik [mad]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

kolla hennes trådhistorik [mad]

[sad] men kom igen, man kan ju inte hålla på kolla så personliga saker [blush]


   
SvaraCitera

E väl lika bra å träna om det nu får en att känna sig lite bättre ;0 Speciellt eftersom det är styrkeövningar som hon frågar efter.
Du ska dock veta att det inte kommer att ge några som helst resultat om du inte äter bra[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, som "enhemmelskdrog" skrev så har jag fått ätstörningar och får inte längre vara på mitt gym så därför är jag i stort behov av lite hemmaövningar. Förstår om ni tycker det låter konstigt att jag ska träna hemma typ "i smyg" men jag blir itvingad mat tre gånger om dagen nu och då känner jag att jag måste få träna! Innan åt jag ju ingenting men tränade många timmar varje dag, dock mest löpning och därför är det en vääldigt stor och jobbig omväxling.. Nu vill jag ist få en snygg. vältränad kropp så hade gärna velat ha lite styrkeövningar för det vet jag inte så mycket om.[wink]


   
SvaraCitera

Du har ju bla. Armböj, Chins, Dips, Knäböj, Situp, Utfall, Step up, mm mm. Fråga om någon spec muskel, rörelse eller mer specifikt på något sätt om du vill ha fler övningar

Var noga med tekniken och hållningen också för bästa och hälsossammaste effekt!


   
SvaraCitera
Gifted

Följ hennes kanal:


   
SvaraCitera