Aviseringar
Rensa alla

Bra tv serier?


Ämnesstartare

Jag är beroende i serier och måste alltid ha någon att titta på..
Jag HAR sett: 

Desperate housewives, Prison break, Gossip girl, OC, One tree hill ( Vad jag minns)

Sen väntar jag på ny säsong på:

The walking dead, The following, Pretty little liars och Teen wolf

Och ser just nu på The vampire diaries, men är i direktsändning så det går bara varje torsdag och som dessutom som också snart tar slut för säsongen.

Så nu måste jag har någon ny att börja titta på, och från mina tidigare serier så kan ni nog se sortens serier jag gillar.. SÅ SNÄLLA KOM MED FÖRSLAG MED IN I HELVETES BRA SERIER TACK!? 😀


   
Citera

greys


   
SvaraCitera

SEVENTH HEAVEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gav greys chansen tills denna senaste säsongen då jag kände att den stog rätt står rätt så still, sevent heaven tyckte jag bara var underhållande om det inte fanns något annat att titta på 😛

elverpigen:
SEVENTH HEAVEN


   
SvaraCitera

Du skulle ju kunna ge Supernatural ett försök. Jag har nästan sett 2 säsonger och tycker det är ganska bra. Finns en gnutta skräck.

Game of Thrones är ju en grym serie, dock kanske den inte passar din stil :S


   
SvaraCitera

New Girl är otroligt bra, likaså The big bang theory. 


   
SvaraCitera

Supernatural

Game of Thrones

Sons of Anarchy

Grimm


   
SvaraCitera

2 broke girls gillar jag också. 


   
SvaraCitera

Breakout Kings(samma som gjort Prison break, T-bag är till och med med ett avsnitt).

It's Always Sunny in Philadelphia

Game of Thrones

Breaking Bad

Suits

Scrubs

Dexter


   
SvaraCitera

666 Park Avenue. Visserligen bara en säsong eftersom den tydligen var väldigt dålig (enligt de som bestämmer.)

The Secret Circle (samma här.)

Being Human.

Franklin And Bash.

Och har du inte sett House är det en stark rekommendation.


   
SvaraCitera

Tjena. Här är lite tips:

Once upon a time -

Väldigt mysig serie som inte kräver så mkt av dig att titta på. Det handlar om en mamma till en pojke. Hon adopterade bort pojken men sedan kommer hon till staden han bor i och det visar sig att alla i staden kommer från olika sagor och har fastnat i staden på grund av en förbannelse. Mysig som sagt men kanske inte så bra. 🙂

Revenge - 

En av mina favoriter just nu! Det handlar om en tjej vars fader blev anklagad för att ha dödat massor med människor i ett terroristattentat, de egentliga terroristerna var företagsledaren på det företag han jobbade på och företagsledarens fru. Hennes liv förstördes på grund av detta och nu är hon tillbaka för att hämnas på paret. Älskar huvudpersonen som är väldigt lömsk, kall och alltid ett steg före. 

Arrested development - 

En väldigt underskattad komediserie. Det tar ett tag att komma in i den men när du väl gör det kommer du befinna dig i ett konstant skratttillstånd !

Skins säsong 1 och 2 - 

Handlar om ett ungdomsgäng som super väldigt mycket. En enkel sammanfattning men tycker den är väldigt bra, surrealistisk på något sätt. De tar upp en del problem ungdomar möter.

Shameless, de första säsongerna -

Brittisk dramakomedi. Väldigt annorlunda serie. Den handlar om en alkoholistpappa som har barn. Mamman har försvunnit så barnen får klara sig själva. De kommer på en del underliga lösningar på olika problem med till exempel socialen och liknande. Väldigt rolig med tycker även den har en djupare nivå. Det finns en amerikansk version också som tydligen ska vara bra, men den ger inte samma känsla som den brittiska, den brittiska känns väldigt "smutsig".


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

Tennsoldat

Shameless, de första säsongerna -

Brittisk dramakomedi. Väldigt annorlunda serie. Den handlar om en alkoholistpappa som har barn. Mamman har försvunnit så barnen får klara sig själva. De kommer på en del underliga lösningar på olika problem med till exempel socialen och liknande. Väldigt rolig med tycker även den har en djupare nivå. Det finns en amerikansk version också som tydligen ska vara bra, men den ger inte samma känsla som den brittiska, den brittiska känns väldigt "smutsig".

Rekommenderar verkligen denna serien. Den är speciell på något sätt. Följde den när den brukade gå på tv4 komedi för ett antal år sedan. Och som du skrev så är det de första säsongerna man ska kolla, tycker att serien spårar lite mycket i de senare säsongerna, vilket är synd då serien var underbar.


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

kinderkarlsson:
Jag är beroende i serier och måste alltid ha någon att titta på..
Jag HAR sett: 

Desperate housewives, Prison break, Gossip girl, OC, One tree hill ( Vad jag minns)

Sen väntar jag på ny säsong på:

The walking dead, The following, Pretty little liars och Teen wolf

Och ser just nu på The vampire diaries, men är i direktsändning så det går bara varje torsdag och som dessutom som också snart tar slut för säsongen.

Så nu måste jag har någon ny att börja titta på, och från mina tidigare serier så kan ni nog se sortens serier jag gillar.. SÅ SNÄLLA KOM MED FÖRSLAG MED IN I HELVETES BRA SERIER TACK!? 😀

shit asså jag har sett nästan alla dom här med och har också problem med nya tv serier! 😮 kul att jag inte är den enda 🙂


   
SvaraCitera

The wire, behövs inga andra serie när man är klar börjar man om 


   
SvaraCitera

firefly, doctor who, breaking bad, borgias. typ, några av dem som jag ser på nu.


   
SvaraCitera