Aviseringar
Rensa alla

BRÄNDBRÄNDBRÄND!


Ämnesstartare

Alla har väl bränt sig på tungan någon gång? Jag lyckades idag, men det var inte någon vanlig bränning utan jag skulle kalla det för en riktig brännskada. Klumpig och kantig är jag.

Lyckades dricka en stor klunk kokande (ja, det var fortfarande 100 grader vart) kaffe i munnen. Jag var tvungen att sitta med tungan i vatten i flera timmar för att dämpa smärtan och nu 14 timmar senare gör det fortfarande ont. Tunga är full av blåsor och huden under tungan har lossnat lite och det hela är uppsvullet.

Har ni någon koll på hur lång tid det tar för en tunga att "reparera" sig? Det är både obekvämt och osexigt. Allt är lite ironiskt och ni är välkommna att skratta. Men svara gärna om ni vet. Tur i oturen är iaf att jag inte har någon pojkvän för jag kan nog inte hångla på en vecka minst..


   
Citera
Ämnesetiketter

mm, har muterat ormbett i munnen så alla tjejer jag pussar blir kobraförgiftade[badgrin]


   
SvaraCitera

Usch [sad] Händer oftast i samband med chokladmjölk dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ja men jag har aldrig bränt mig på deta sätt innan. stora blåsor under tungan som hindrar mig från att röra den som jag vill ;). Samtidigt känns detta som ett väldigt töntigt problem att ringa vårdguiden om haha, så därför frågar jag här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta*


   
SvaraCitera

Tog idag i en ett riskokarkastrullgrejs me handen som INTE hade vanten på sig. Grattis till mig i ett nötskal.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Tog idag i en ett riskokarkastrullgrejs me handen som INTE hade vanten på sig. Grattis till mig i ett nötskal.

och jag skvätte kokande olja på hela mina ben så mina lår har små brännskador nu [sad]


   
SvaraCitera

Jag ser ej det ironiska.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

och jag skvätte kokande olja på hela mina ben så mina lår har små brännskador nu [sad]

[shake][shake] "hela mina ben" hur mycket olja hade du egentligen?


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

[shake][shake] "hela mina ben" hur mycket olja hade du egentligen?

nej men alltså, tillräckligt för att det skulle komma en våg av olja. inte bokstavlingen HELA BENEN. jag hade mycket olja, jag tar jämt för mycket olja


   
SvaraCitera

Lounge fact:

nej men alltså, tillräckligt för att det skulle komma en våg av olja. inte bokstavlingen HELA BENEN. jag hade mycket olja, jag tar jämt för mycket olja

men bajs, har du nått å smörja in o skit me da?


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

men bajs, har du nått å smörja in o skit me da?

ne bryr mig ej. hur mår din hand?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ne bryr mig ej. hur mår din hand?

1) det va ändå vänster
2) släppte den rätt fort, gjorde bara ont just då... har iaf inte märkt nått än 😀


   
SvaraCitera

Chickfactor:

mm, har muterat ormbett i munnen så alla tjejer jag pussar blir kobraförgiftade

Tur att du aldrig pussar någon då [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

1) det va ändå vänster
2) släppte den rätt fort, gjorde bara ont just då... har iaf inte märkt nått än 😀

oki men inatt då kommer den svälla upp boom bang


   
SvaraCitera