Aviseringar
Rensa alla

brände precis mina popcorn i micron


Ämnesstartare

hatar livet. [sad] var sista påsen också [sad]
stinker asmycket bränt i köket också. fattar inte varför det blev så, hade samma tid som vanligt.

detta förstörde min kväll. har ni en bra fredagskväll? har ni ätit något gott?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

skriv då, jag är ledsen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Handlade två kassar mat och diskmedel och annat sånt idag, unnade mig 1 chokladkaka också. Glömde chokladkakan i affären. [sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Handlade två kassar mat och diskmedel och annat sånt idag, unnade mig 1 chokladkaka också. Glömde chokladkakan i affären.

Oh, bummer. [sad][sad][sad] Kan dela med mig av mina brända popcorn om du vill ha? [sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Oh, bummer. Kan dela med mig av mina brända popcorn om du vill ha?

Tack men klarar mig. [blush][blush] Har några bananer att äta också.


   
SvaraCitera

Har hänt mig med med popcorn. Gjorde allt som vanligt men ändå gick det käpp rätt åt helvete. Det kan nog vara något knas med påsen!

Har väl en okej kväll men har riktigt tråkigt just nu. Vill se nån film men har ingen film att se. Vill dessutom ha choklad men den glömde jag ute i bilen och den står nästan en kilometer bort. Det är inte okej.

Vad gör du då? Förutom att sörja dina popcorn då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Tack men klarar mig. Har några bananer att äta också.

Ok. [blush] Gott med bananer!!

El Guaje:

Har hänt mig med med popcorn. Gjorde allt som vanligt men ändå gick det käpp rätt åt helvete. Det kan nog vara något knas med påsen!

Måste va så.

El Guaje:

Vill dessutom ha choklad men den glömde jag ute i bilen och den står nästan en kilometer bort. Det är inte okej.

Attans då. [sad]

El Guaje:

Vad gör du då? Förutom att sörja dina popcorn då!

Rotar bland popcornen för att hitta några som inte är brännskadade. Hittar enstaka. [blush]


   
SvaraCitera

pendu:

Rotar bland popcornen för att hitta några som inte är brännskadade. Hittar enstaka.

Skönt att du iaf får några. Vore surt att göra porcorn, känna den underbara doften och inte få smaka på ett enda. Det låter dessutom som ett bra tidsfördriv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Skönt att du iaf får några. Vore surt att göra porcorn, känna den underbara doften och inte få smaka på ett enda. Det låter dessutom som ett bra tidsfördriv!

Haha ja, faktiskt. Det tog sin lilla tid, men nu är det som var ätbart uppätet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch hatar när det händer. Köpte popcorn från Icas egna märke en gång, av någon anledning kunde man bara poppa halva påsen för annars brände man hälften.
Jag älskar popcorn men min pojkvän har ingen micro och jag orkar inte poppa i kastrull så ikväll blir det colanappar för min del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte på popcorn när jag var i affären, blev OLW Stjärnor och Pågens Kanelgifflar istället.. [sad] Fan vad jag ångrar det nu i efterhand.. Magen bara växer och växer. [sad] Träningen ger inte ett piss med denna kosten, men kan fan inte sluta. [cry][cry]

Knarko:

Första gången jag gjorde det i min micro sänkte jag värmen efter ett tag då det luktade lite bränt och tog sen ut dem. En hel del brända.

Det gäller att ha känn för det där! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nya micro + popcorn = fail
Första gången jag gjorde det i min micro sänkte jag värmen efter ett tag då det luktade lite bränt och tog sen ut dem. En hel del brända.

Nästa gång sänkte jag tiden så det blev ungefär lika länge som sist fast lite mindre värme dessutom.
Luktade bränt efter en stund...
Det kom rök från micron och det luktade bränt i några dagar efter det... fy tusan...
Har inte gjort popcorn sen dess 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft en bra kväll. Åt en halv kebabpizza med pommes på <3
Inte ätit det, pizza, på 25 dagar så det var ruskigt gott <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

min micro

verkar vara en supermicro!


   
SvaraCitera