Aviseringar
Rensa alla

Brainbuster X-treme. [pkmn edition]


Ämnesstartare

Fick för mig att jag kunde en hel del av de riktiga pokémonarna , men nej fan.. när det väl kommer till krita så fryste hjärnan rejält.
Hur många pokémons kan du?
http://www.sporcle.com/games/pokemon.php


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

111/151


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

111/151

Luktar fusk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

65/151 [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Alabama Rocker:

Luktar fusk.

Behövs inte. Är pro på pokémon. [cool] Har varit ett troget fan sen 1997. Dock kan jag långt ifrån alla av den tredje (och fjärde?) generationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Behövs inte. Är pro på pokémon. [cool] Har varit ett troget fan sen 1997. Dock kan jag långt ifrån alla av den tredje (och fjärde?) generationen.

Trevligt.
Jag tror att det är de senare generationerna som har sabbat min kunskap, det är för svårt för mig att hålla på koll på exakt vilka som var med när.[sad]
Det är nog för att jag har suttit och spelat pearl och och det andra för mycket på sistone.. fan.


   
SvaraCitera
Åtta

Alabama Rocker:

Det är nog för att jag har suttit och spelat pearl och och det andra för mycket på sistone.. fan.

Jag har försökt traggla mig igenom Diamond i flera månader nu, men jag tappar intresset efter bara några timmars spelande. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag har försökt traggla mig igenom Diamond i flera månader nu, men jag tappar intresset efter bara några timmars spelande. [sad]

Oj, menade ruby, inte pearl. [rolleyes]
Har inte testat Diamond och pearl än, hittar ingen duglig DS-emulator.. tips?


   
SvaraCitera
Åtta

Alabama Rocker:

Har inte testat Diamond och pearl än, hittar ingen duglig DS-emulator.. tips?

Jag använder flashkort. Funkar finfint. Men annars finns ju DeSMume. Den ska tydligen fungera hyggligt.

Dock verkar den inte fungera med Pokemon Diamond eller Pearl. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag använder flashkort. Funkar finfint. Men annars finns ju DeSMume. Den ska tydligen fungera hyggligt.

Okej, ska testa.
[y] Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Dock verkar den inte fungera med Pokemon Diamond eller Pearl. [rolleyes]

arrrghhh fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Dock verkar den inte fungera med Pokemon Diamond eller Pearl. [rolleyes]

Du har möjligen inte hört om något annat som de spelen funkar på då ?


   
SvaraCitera
Åtta

Alabama Rocker:

Du har möjligen inte hört om något annat som de spelen funkar på då ?

No$GBA. Dock får du leta lite för att hitta den nyaste versionen, då den inte finns på den officiella hemsidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

No$GBA. Dock får du leta lite för att hitta den nyaste versionen, då den inte finns på den officiella hemsidan.

Danke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3..[n]


   
SvaraCitera