Aviseringar
Rensa alla

Bråk i skolan idag


Vad moget av dig att slåss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Vad moget av dig att slåss.

Mm, PMS:en du vet. 🙁 Kan ej styra mig själv då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Typ dom satt och skrek åt varandra, den ena hade börjat prata på sitt språk och då blev den andra arg och sa att den skulle prata svenska. Sen attackerade dom varandra. :S

Så de började bråka för att den ena av dem började prata på sitt språk, eller? Hah.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Så de började bråka för att den ena av dem började prata på sitt språk, eller? Hah.[rolleyes]

Ja, fast de har varit ovänner ett bra tag vad jag vet, så den där killen blev väl extra irriterad när den andra pratade på sitt språk. Typ "prata svenska, snacka inte skit om mig på ditt språk!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Ja, fast de har varit ovänner ett bra tag vad jag vet, så den där killen blev väl extra irriterad när den andra pratade på sitt språk. Typ "prata svenska, snacka inte skit om mig på ditt språk!!"

Haha. Vilka offer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar rasister, de är så roliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur slogs dom? Var dom duktiga? Sparkades de och så med eller var det typ brottning? beskriv lite mer utförligt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha man förstod att det var blattar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Älskar rasister, de är så roliga.

Båda är invandrare. :3

sockerdricka:

Hur slogs dom? Var dom duktiga? Sparkades de och så med eller var det typ brottning? beskriv lite mer utförligt 🙂

Haha. Eh, såg inte så mycket, var massa folk i vägen men de slogs med knytnävarna typ, lärarna drog iväg dom från varandra hela tiden. Och så kastade de ju stolar också.

Var jätterädd att nån stol skulle komma på mig, den ena av dom har typ hotat med att slå mig ett antal gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Älskar rasister, de är så roliga.

Det behöver inte ha något att göra med rasism.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Båda är invandrare. :3

Spelar väl ingen roll? de kommer väl inte från samma land?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

de kommer väl inte från samma land?

Nej.. men de är inte rasister iaf. Det är inte anledningen till att de bråkade, utan för att han trodde den andra snackade skit om honom på "dens språk".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Båda är invandrare. :3

Man kan ju vara rasist fast man är invandrare, duuh.

Link:

Det behöver inte ha något att göra med rasism.

Det låter verkligen som ett bråk mellan etniska grupper. Sånt har oftast med rasfientlighet att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Man kan ju vara rasist fast man är invandrare, duuh.

Jaja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Haha. Eh, såg inte så mycket, var massa folk i vägen men de slogs med knytnävarna typ, lärarna drog iväg dom från varandra hela tiden. Och så kastade de ju stolar också.

Var jätterädd att nån stol skulle komma på mig, den ena av dom har typ hotat med att slå mig ett antal gånger

haha, låter helt efterblivet ^^ btw varför ville som slå dig?


   
SvaraCitera