Aviseringar
Rensa alla

bråk i tvättstugan


Lounge
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

hahah wtf va störd[shake]

ja, blev skitsur och ba "nej, jag har inte tvättat klart" så såg hon jättelidande ut för hon fick lov att plocka ut all sin tvätt och ta ur tvättmedlet hon haft i [crazy][crazy]

skulle inte lackat om detta inte skett var och varannan gång jag tvättar

e rädd för dem.. tvättpsykopaterna


   
SvaraCitera

Aldrig råkat ut för som tur är. Men låter jävligt irriterande. Hur svårt kan det vara att boka sin egna tvättid? [surprised]

Kom du några minuter sent eller var de där och stal den redan innan? Illa vilket som iofs!


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

har aldig varit med om det så vet inte :$ tror jag är för snäll o rar för sånt


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Hur svårt kan det vara att boka sin egna tvättid? [surprised]

eller hur

El Guaje:

Kom du några minuter sent eller var de där och stal den redan innan? Illa vilket som iofs!

hade tvättid ifrån 10-13 och när jag kom ner vid 12 för att lägga i nya maskiner stod hon där och mojsade


   
SvaraCitera

Lounge:

hade tvättid ifrån 10-13 och när jag kom ner vid 12 för att lägga i nya maskiner stod hon där och mojsade

Inte okej! Blev det mycket bråk eller gav hon sig?

Går det inte säga till hyresvärden eller nåt då? Vet att min granne bröt mot nån regel och då varnade de honom med att ett regelbrott till och han skulle inte få tvätta där mer. Har iofs svårt att se att de kan porta nån från tvättstugan men folk kanske iaf tänker till om de får en tillsägelse.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Inte okej! Blev det mycket bråk eller gav hon sig?

hon gav sig ganska snabbt, jag såg sur ut [crazy][crazy]

El Guaje:

Går det inte säga till hyresvärden eller nåt då? Vet att min granne bröt mot nån regel och då varnade de honom med att ett regelbrott till och han skulle inte få tvätta där mer. Har iofs svårt att se att de kan porta nån från tvättstugan men folk kanske iaf tänker till om de får en tillsägelse.

jo, om det sker igen ska jag göra det absolut! förhoppningsvis förstod hon nu. har varit jättemycket lappar uppe om klagomål att tvättiderna inte tas på allvar.. varav en var ifrån en granne som fick svaret "fuck you stupid whore, no brains" [crazy] inge kul, tvättpsykopaterna är inte att leka med


   
SvaraCitera

Lounge:

"fuck you stupid whore, no brains"

Vilka hemska grannar du verkar ha [sad]


   
SvaraCitera

Lounge:

hon gav sig ganska snabbt, jag såg sur ut

Bra det iaf. Skulle blivit rosenrasande!

Lounge:

varav en var ifrån en granne som fick svaret "fuck you stupid whore, no brains" inge kul, tvättpsykopaterna är inte att leka med

Oj! Nej det här verkar vara på allvar! Farliga grejor.


   
SvaraCitera

Krigföring by post-it är väl stimulerande?


   
SvaraCitera

När jag var jätteliten så kom det en granntant och ringde på sent på kvällen. När pappa öppnade så fick han ett par trosor kastade i ansiktet. Det var hans, sa hon. Så svor hon och skrek att han inte fick tvätta på hennes tid. (han hade inte tvättat alls)
Herregu. Tur att inte min morsa var hemma pga hon är en sådan som bråkar. Med alla. Och hade antagligen vridit nacken av tanten. Min pappa är liksom världens mest pryda människa. Hahah så ba på honom av alla människor.

Den tanten kände igen mig x antal år senare, och blängde alltid när jag var i affären där hon jobbade. Så när min kompis snattade i den affären så skrek hon ba DET VAR DU JAG VET ATT DET VAR DU ÅH JAG VET MINSANN VEM DU ÄRRRR. Till mig.
wtf.
Hade ingen aning om att min kompis tänkte göra så (var inte ens en kompis utan en bekant som fick hänga lite med oss typ)

Jag fattante. Fast hon kanske är barnlös och bitter.


   
SvaraCitera

fast ingen har tvättat på mina tider, eller slängt trosor på mig wööö


   
SvaraCitera

Vi har digitala lås så det blir svårt att stjäla andras tider även om det vore möjligt.

Jag pratar dock inte med mina grannar och dom brukar inte störa mig heller.


   
SvaraCitera

Aldrig varit med om. Dock bor jag i en fastighet med enbart fem lägenheter varav det är bara fyra av oss som använder tvättstugan, så det är chill.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nintendo:

Vilka hemska grannar du verkar ha [sad]

jo, faktiskt, men de stör mig aldrig förutom med tvättstugan [crazy]

El Guaje:

rosenrasande

är d när man blir jättejättearg och röd? brukade kallas tomaten när jag var liten drf

El Guaje:

Farliga grejor

aaaa bor ju i hOoDeN så

dazed:

Krigföring by post-it är väl stimulerande?

nää, föredrar face to face, mer morrigt liksom

isola:

DET VAR DU JAG VET ATT DET VAR DU ÅH JAG VET MINSANN VEM DU ÄRRRR

hahahahahahahaha

var det du då, som hade tvättat?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

aristoteles:

Vi har digitala lås så det blir svårt att stjäla andras tider även om det vore möjligt.

åh det låter underbart

aristoteles:

Jag pratar dock inte med mina grannar och dom brukar inte störa mig heller.

säger du inte ens hej?

passaro:

Dock bor jag i en fastighet med enbart fem lägenheter varav det är bara fyra av oss som använder tvättstugan, så det är chill.

um verkar skonade ifrån tvättstugehelvetet

bor med typ 30 studenter [zzz]


   
SvaraCitera