Forumet - Bråkar med min syster 24/7 (jag 16, hon 12)

Bråkar med min syster 24/7 (jag 16, hon 12)

758 0 20
pallar inte bråka me henne mer, bråk bråk bråk exakt varje dag från att vi vaknar till att vi lägger oss, om allt sen hon fyllde 9 ungefär. Hon e drama queen, elak, snål, kramar mig aldrig självmant, o störd o sinnessjuk. jag är snäll generös o vill krama henne. känner just nu får att bara hålla henne o slå henne i ansiktet me nävarna tills hon är oigenkännlig.. pallar inte använda kommatecken punkt eller stava pallar inte tänka vet inte va ja ska ta mig till..........

Spana också in:

Lemasives:

Känns inte direkt som det är något att vara glad för

men -.-
jag är väl inte direkt så att jag känner mig jätteglad över uppbrottet, men jag var väl i nån "bryta sig fri"-fas i livet då, och hade inget behov av kramar. kramar iaf inet mamma och släkt så ofta längre.
Lemasives:

Nej, men det är ju faktiskt töntigt att kramas, jag menar alla måste ju faktiskt bete sig precis som du gjorde. För det stod så i en bok.

du söker ju argumentation XD

jag menade:
jag slutade kramas frivilligt när jag var elva, kanske har samma sak hänt din syster?

sen att du kommer o tolkar det som om jag vet exakt och fördömmer alla som tycker annorlunda, det är din sak.
gör så här .. häng hon i ett träd och slå hon med ett järn rör , se tar du ner henne binder fast hon i en sten och kastar hon ner i havet, sen efter 3 år tar du upp henne använder hon som en toalett borste sen när hon är tillrreckligt äcklig lägger du hon i en gryta och kokar bort bakterierna sen her du salt och peppar på hon lägger hon i ugnen sen TA en öl och säg trevlig måltid amen ... sen är hon inte lika dryg längre=)