Aviseringar
Rensa alla

Brandsinfashion?


Ämnesstartare

Är det någon som har beställt något ifrån brandsinfashion.com eller från fashionyouknow?
Vill beställa en Hardy jacka därifrån då de inte går att köpa via nätet vanligtvis..
Är fullt medveten om att alla kläder är kopior, men har hört att man varken kan se eller känna någon skillnad.
Hur har det gått för er som beställt? Har varorna kommit inom rimlig tid och har kvalitén varit okej?
Har läst så mycket olika grejer så vet inte vad jag ska tro! Galet tacksam för svar! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Är väl bara till att ge det ett försök. Jag själv beställer aldrig från nätet, känns osäkert. Fast om man kan ta det på faktura så känns det typ lugnt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

renesme:

Är väl bara till att ge det ett försök. Jag själv beställer aldrig från nätet, känns osäkert. Fast om man kan ta det på faktura så känns det typ lugnt..

Känns bara lite bortkastat att beställa en jacka för 1500 + 150kr frakt ifall den inte kommer/är en kass kopia... :/


   
SvaraCitera

justanewone:

Känns bara lite bortkastat att beställa en jacka för 1500 + 150kr frakt ifall den inte kommer/är en kass kopia... :/

Jag skulle aldrig köpa 1 kopia av något slag. Speciellt inte 1500 kronor, då köper jag hellre en äkta i butik eller motsvarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

renesme:

Jag skulle aldrig köpa 1 kopia av något slag. Speciellt inte 1500 kronor, då köper jag hellre en äkta i butik eller motsvarande.

Det du säger är väldigt sant, men letade runt lite och hittade jackan på ebay, så antar att problemet är löst 😉


   
SvaraCitera

renesme:

Jag själv beställer aldrig från nätet, känns osäkert. Fast om man kan ta det på faktura så känns det typ lugnt..

[shake] vad är faktura ens? lättare att betala med kort, eller`?[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

vad är faktura ens? lättare att betala med kort, eller`?

pappas kreditkort ja! det är betydligt lättare. [crazy]


   
SvaraCitera

renesme:

pappas kreditkort ja! det är betydligt lättare.

men spojlade brätt![crazy][blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

men spojlade brätt!

haha, men det är ju bara sanningen ju?! vad skulle du välja av följande tre alternativ : faktura, betala med ditt kort, eller pappas kreditkort!

ah juste!!


   
SvaraCitera

hade ej kunnat köpa för andras pengar, även om jag fått tilllåtelse[blush]


   
SvaraCitera