Aviseringar
Rensa alla

BRATFIGHT!


Ämnesstartare

Vet inte om den är gammal men fan vad kul den är, BACKA RÅ!!!!!!1111

Fanpage:

[love]


   
Citera
Ämnesstartare

Att se äckliga brats slå varandra blodiga medan den ene fastnat på repeatknappen gjorde i alla fall min dag. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka dömma människor utifrån deras ekonomiska status. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadsomhelst:

Orka dömma människor utifrån deras ekonomiska status. [zzz]

Orka vara rik när andra kämpar för att få ihop till mat och hyra. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Orka vara rik när andra kämpar för att få ihop till mat och hyra. [zzz]

de kan inte hjälpa att de är rika [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Orka vara rik när andra kämpar för att få ihop till mat och hyra. [zzz]

Men snacka om att dra alla över en kam. [shake]
Är man outbildad och lat får man skylla sig själv, visst finns det dem som ärvt sina pengar, men de flesta har utbildat sig och jobbat hårt för att få dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

de kan inte hjälpa att de är rika [shake][shake][shake]

DE BA RÅKA!!!!!11 [cry]

isola:

Men snacka om att dra alla över en kam. [shake]
Är man outbildad och lat får man skylla sig själv, visst finns det dem som ärvt sina pengar, men de flesta har utbildat sig och jobbat hårt för att få dem.

Jag skiter väl i varför de är rika, jag är inte och det suger. De bryr sig inte om mig, jag bryr mig inte om dem. Enkel logik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessutom är brats fula som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Jag skiter väl i varför de är rika, jag är inte och det suger. De bryr sig inte om mig, jag bryr mig inte om dem. Enkel logik.

Men sluta vara avundsjuk och bitter och gör någonting åt ditt eget liv istället för att klaga på folk som har ett ordnat liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Orka vara rik när andra kämpar för att få ihop till mat och hyra.

På vilket sätt är det deras fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

jag bryr mig inte om dem.

Uppenbarligen bryr du dig om dom, hela ditt liv verkar kretsa omkring att hata rika människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser rätt mesigt ut när de slåss. Jag ar nog tittat för mycket på film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men sluta vara avundsjuk och bitter och gör någonting åt ditt eget liv istället för att klaga på folk som har ett ordnat liv.

Skaffa dig ett liv istället för att klaga på folk som inte bryr sig om att de som lever på mig får däng och slåss inbördes?

Vadsomhelst:

På vilket sätt är det deras fel?

Att de har mer än de behöver medan vi andra har mindre än vi behöver. Att deras avgiftssamhälle utsätter oss för våld och hot om det varenda dag via för höga hyror, matpriser och andra avgifter, stress, överarbete, kassa löner, straff och repression, övervakning, gränser, miljöförstöring, skärpa och ständigt högre prestationskrav, osv. De har makten att göra något åt det men gör inget eftersom de tjänar på att leva på oss.

Vadsomhelst:

Uppenbarligen bryr du dig om dom, hela ditt liv verkar kretsa omkring att hata rika människor.

Japp, blir glad varje gång jag ser dem få en bråkdel av vad de utsatt mig, min familj, mina vänner och andra proletärer för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Ser rätt mesigt ut när de slåss. Jag ar nog tittat för mycket på film.

De var rätt kassa faktiskt. Troligen fulla som as. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Att de har mer än de behöver medan vi andra har mindre än vi behöver.

Svälter du? Du har en egen dator, du har mat för dagen, du har tak över huvudet, du har tillgång till internet, vad mer behöver du?

Bara Ta Allt:

Att deras avgiftssamhälle utsätter oss för våld och hot om det varenda dag via för höga hyror, matpriser och andra avgifter, stress, överarbete, kassa löner, straff och repression, övervakning, gränser, miljöförstöring, skärpa och ständigt högre prestationskrav, osv.

Vad får dig att tro att inte dessa människor betalar höga hyror, köper mat, är stressade, överarbetar etc? Sluta hata andra människor och gör något åt problemet istället, ditt hat hjälper inte din kamp. [rolleyes]

Bara Ta Allt:

De har makten att göra något åt det men gör inget eftersom de tjänar på att leva på oss.

Berätta för mig, vad skulle människorna i videon göra åt det? [smile]


   
SvaraCitera