Aviseringar
Rensa alla

BRÅVALLA '14 - Eftersnacket


Ämnesstartare

Hallå!

Tänkte mitt i allt här skapa en liten diskutionstråd kring årets festival, även om den inte är riktigt slut än! Taggtagg

Vad får stora +?
Vad får stora -?
Vilka var bäst?
Vilka var sämst?
m.m.

Allmänt roliga historier att dela med sig av?
Vad gjorde ni när åskan gick?

1.2.3...KÖR! Tumme upp


   
Citera

Ni som fick vara där hoppas fan ni har haft kul. Själv fick man samtal på vägen upp om mer jobb än jag någonsin önskat, fick dumpa av polarna där uppe o dra mig neråt igen och börja slita som fan..


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Ni som fick vara där hoppas fan ni har haft kul. Själv fick man samtal på vägen upp om mer jobb än jag någonsin önskat, fick dumpa av polarna där uppe o dra mig neråt igen och börja slita som fan..

Ledsen u didn't tell me Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv har jag haft det Sjuukt bra så här långt! Och det stora pluset måste gå till Maggios show, shit va grymt det var! Aldrig sett henne live tidigare men jäklar, då mådde man bra! ^^

Antar att minuset måste gå till att jag tyckte att de skulle ha varit lite fler ställen att fylla på sitt armband, men ja, vem går på festival och inte räknar med någon kö nån gång i guess ^^

Haft en sjukt bra tid än, aldrig sett så många grymma artister och shower samtidigt som man träffat en massa sköna galna människor! 
Hoppas vi ses snart igen ^^


   
SvaraCitera

shatter:

Ledsen u didn't tell me Förvånad

Va helt kaos, jobbat fredag, lördag och skall jobba imån med urk 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Va helt kaos, jobbat fredag, lördag och skall jobba imån med urk 

jobbigt :/ kmr ha en kaos vecka sådär snart också (jobb på amnesty, gothia cup och sdr), lider med digLedsen


   
SvaraCitera

shatter:

jobbigt :/ kmr ha en kaos vecka sådär snart också (jobb på amnesty, gothia cup och sdr), lider med digLedsen

Har kaos närmsta med redan 116 timmar senaste 10 arbetsdagarna, 16-19 denna helg och räknar med ungefär 50-60 till nästa vecka.. Då jag egentligen skulle varit ledig men måste jobba.. 

ofyfan gothia 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Har kaos närmsta med redan 116 timmar senaste 10 arbetsdagarna, 16-19 denna helg och räknar med ungefär 50-60 till nästa vecka.. Då jag egentligen skulle varit ledig men måste jobba.. 

ofyfan gothia 

du borde ta lite ledigt, fy fan, orka allt det 

ska jobba från 16-24 ena dagen och 14-22 andra blä, vet inte ns vad jag ska göra pga missade utbildningen, var i sthlm när den hölls. 


   
SvaraCitera

shatter:

du borde ta lite ledigt, fy fan, orka allt det 

ska jobba från 16-24 ena dagen och 14-22 andra blä, vet inte ns vad jag ska göra pga missade utbildningen, var i sthlm när den hölls. 

Kan inte ta ledigt så länge alla väljer att vara sjuka o vabbar. Skulle lirat PC nästa vecka men blir inget pga jobb.. Behöver sjukskriva mig med axeln men vill inte lämna mer press på gubbarna osv 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Kan inte ta ledigt så länge alla väljer att vara sjuka o vabbar. Skulle lirat PC nästa vecka men blir inget pga jobb.. Behöver sjukskriva mig med axeln men vill inte lämna mer press på gubbarna osv 

din hälsa kmr först 


   
SvaraCitera

shatter:

din hälsa kmr först 

För mig är det mina arbetskamraters hälsa som går först 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

För mig är det mina arbetskamraters hälsa som går först 

nej


   
SvaraCitera

hörde att dt var en snubbe som blev träffad av blixten, stämmer dt eller? snacka om guds tecken 


   
SvaraCitera

S3ON:
hörde att dt var en snubbe som blev träffad av blixten, stämmer dt eller? snacka om guds tecken 

på att han borde ha stannat hemma lr


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

För mig är det mina arbetskamraters hälsa som går först 

dumt att slita ut sig när man precis börjat jobba :/


   
SvaraCitera