Aviseringar
Rensa alla

Breda höfter..


det beror dock på hur din kropp är. jag lägger själv bara på mig på höfterna och magen men om du är mer jämnfördelad borde du springa, träna på gym eller på annat sätt träna hela din kropp.


   
SvaraCitera

Asså ja man kan ju det om man har fett men man bränner inte själva fettet om man bara joggar och bantar. Då går man ner i vikt men då är det mest vatten o muskler som försvinner o inte fett om du nu ska bränna fett så är det bästa att börja deffa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
det beror dock på hur din kropp är. jag lägger själv bara på mig på höfterna och magen men om du är mer jämnfördelad borde du springa, träna på gym eller på annat sätt träna hela din kropp.

tack för tipset!:)


   
SvaraCitera
Kudhos

Hade inte du en liknande tråd förut om precis samma grej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Hade inte du en liknande tråd förut om precis samma grej?

jo men det var om mina lår Mycket glad


   
SvaraCitera

Det ser ut så helt enkelt.. kroppen är skapad på det viset. Onödigt att tänka på kroppen på ett sådant abstrakt sätt och försöka förändra den till någonting som liknar det människan skapat som ideal.


   
SvaraCitera

Sluta nu. Sjukt snyggt med höfter 


   
SvaraCitera

Hej! Alla människor har olika kroppsbyggnad, det är inget negativt eller något som är fel, du är bra ändå!

 Det är svårt att över internet bedöma om någon verkligen behöver gå ner i vikt av medicinska skäl, och vi på Ungdomar.se vill inte uppmuntra till bantning, speciellt inte när det gäller unga människor. Vi råder dig därför att ta kontakt med en läkare, kurator eller dietist som kan ge en professionell och säker bedömning, och hjälp om det behövs!

Bästa sättet att komma i kontakt med en sådan är att ringa sjukvårdsupplysningen på nummer 1177. Du kan också kontakta din närmaste ungdomsmottagning så hjälper de dig att hitta rätt!


   
SvaraCitera