Aviseringar
Rensa alla

Brev till tjej... duger det?


Tumme upp       


   
SvaraCitera

Tycker det var ganska bra, men det kanske skulle kunna vara lite mer personligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-No humanity-:
Tycker det var ganska bra, men det kanske skulle kunna vara lite mer personligare.

Tips? Förslag på vad?


   
SvaraCitera

Vafan är det här? ett brev? ta ledarollen. Visa att du har bra självkänsla och är klart nöjd med dig själv och bara snacka med henne som om det vore ett helt vanligt samtalsämne. En hel del tjejer tänder på "confidence". Men det är ju klart. Om hon redan känner dig så kan det bli en motsatt effekt. Men känn av läget. Ta den mängd dominans som behövs. Funkar det inte så funkar det inte. Men, ni kommer ju fortfarande vara vänner.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Dendärsnyggakillen: ta ledarollen.

öh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dendärsnyggakillen:
Vafan är det här? ett brev? ta ledarollen. Visa att du har bra självkänsla och är klart nöjd med dig själv och bara snacka med henne som om det vore ett helt vanligt samtalsämne. En hel del tjejer tänder på "confidence". Men det är ju klart. Om hon redan känner dig så kan det bli en motsatt effekt. Men känn av läget. Ta den mängd dominans som behövs. Funkar det inte så funkar det inte. Men, ni kommer ju fortfarande vara vänner.

Jag förstår vart du vill komma. Men hade jag haft det du pratar om kanske jag inte varit i denna situationen.

Men duger inte vem jag är så får det vara. Jag är den jag är. Oavsett hur jag förmedlar mina känslor. Jag har andra kvalitéer som jag tycker är avsevärt mycket mer viktigt. 

Sen hela den här approachen med att killen alltid ska ta initiativet och va den som styr allt avskyr jag. När det handlar om "alfahanen" så tar jag avstånd från det. Det är inte vem jag är och det är inte den jag nånsin kommer vara.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Skriv lite mer med henne och se hur det går. Föreslå sedan att ni ska ses framöver. Detta är lite för konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Skriv lite mer med henne och se hur det går. Föreslå sedan att ni ska ses framöver. Detta är lite för konstigt.

Det är mycket som skulle behövas berättas för att folk ska förstå lite bättre.

Men kan säga så mycket som att det där har jag redan försökt och det funkar inte med henne. Men faktum är att hon jobbar ofta eller är upptagen överhuvudtaget.

Annars skulle läget se annorlunda ut och ett brev skulle inte va ens påtänkt.


   
SvaraCitera
mens
 mens

GurraGx:

Det är mycket som skulle behövas berättas för att folk ska förstå lite bättre.

Men kan säga så mycket som att det där har jag redan försökt och det funkar inte med henne. Men faktum är att hon jobbar ofta eller är upptagen överhuvudtaget.

Annars skulle läget se annorlunda ut och ett brev skulle inte va ens påtänkt.

om hon inte svarar på dina kontaktförsök så är hon kanske inte så intresserad. även om man extremt upptagen kan man slänga iväg något sms el dyl ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

om hon inte svarar på dina kontaktförsök så är hon kanske inte så intresserad. även om man extremt upptagen kan man slänga iväg något sms el dyl ibland.

Det är möjligt, vilket jag fått höra av många. Men jag hör sällan av vissa vänner också och betyder det då att de inte är intresserade av mig som vän. Det där är vanligt förekommande bland människor numer har jag märkt.

Jag gör det här egentligen mycket för mig själv så att jag får veta läget och slipper tänka på det i onödan. Hon får ju veta åtminstone hur jag känner även om hon inte känner samma. Vad hon känner eller gör är ju inget jag kan göra nåt åt.


   
SvaraCitera
mens
 mens

GurraGx:

Det är möjligt, vilket jag fått höra av många. Men jag hör sällan av vissa vänner också och betyder det då att de inte är intresserade av mig som vän. Det där är vanligt förekommande bland människor numer har jag märkt.

Jag gör det här egentligen mycket för mig själv så att jag får veta läget och slipper tänka på det i onödan. Hon får ju veta åtminstone hur jag känner även om hon inte känner samma. Vad hon känner eller gör är ju inget jag kan göra nåt åt.

ja men det är ju när man redan har en relation med någon

du kan ju alltid testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

ja men det är ju när man redan har en relation med någon

du kan ju alltid testa

En relation... Hur menar du?


   
SvaraCitera
mens
 mens

GurraGx:

En relation... Hur menar du?

alltså någon man redan är vän/annat med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

alltså någon man redan är vän/annat med

Vi är vänner men vi ses inte så ofta eller hörs heller. Mycket för att hon e så dålig på att höra av sig så det är inte lönt å skriva ens.

Eller jag vet inte hur mycket enligt dig man måste va vänner för att redan räknas att man är vänner 😛 🙂

Många verkar tro att hon är en komplett främling för mig men så är inte fallet.


   
SvaraCitera
mens
 mens

GurraGx:

Vi är vänner men vi ses inte så ofta eller hörs heller. Mycket för att hon e så dålig på att höra av sig så det är inte lönt å skriva ens.

Eller jag vet inte hur mycket enligt dig man måste va vänner för att redan räknas att man är vänner 😛 🙂

Många verkar tro att hon är en komplett främling för mig men så är inte fallet.

jag förstår men är man pepp på att skapa en djupare kontakt med någon så brukar de flesta anstränga sig lite. dock känner ju ingen av oss henne inte så gör det du tycker är bäst, det blir nog bra.


   
SvaraCitera