Aviseringar
Rensa alla

Brevbärare vägrade dela ut ND-flygblad


Ämnesstartare

Macktorsken:

Dom får inte betalt för att dela ut rasistisk skit. [no-no][no-no]

Det är bara din personliga åsikt och den har ingen relevans i frågan.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Dom får inte betalt för att dela ut rasistisk skit.

Tycker det är bra gjort utav brevbärarna. Man ska inte gå på allt.

De får betalt för att dela ut post.


   
SvaraCitera

Arazoid:

Det är bara din personliga åsikt och den har ingen relevans i frågan.

Vilken vettig person som helst skulle ha vägrat att göra det. Eftersom dom inte vill dela ut skiten så ska inte dom utsättas för det.

Homunculi:

De får betalt för att dela ut post.

ND tas som skit. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med om att brevbärare inte ska bestämma vad som hamnar i brevlådorna osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Kan du utveckla på vad som är rasistiskt?

Åh ni rasister är så jävla jobbiga som jämt ska argumentera för hur ni inte alls är rasistiska. JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ER.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Vilken vettig person som helst skulle ha vägrat att göra det. Eftersom dom inte vill dela ut skiten så ska inte dom utsättas för det.

Så skall man kunna välja och vraka bland post beroende på vad man vill dela ut samt inte dela ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

De får betalt för att dela ut post.

Och kunden (ND) har betalat posten för att dessa flyblad ska levereras, när det passerat postens godkännande så ska det delas ut, och brevbäraren får inte rätten att bestämma över den saken, han får inte betalt för att tycka.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Åh ni rasister är så jävla jobbiga som jämt ska argumentera för hur ni inte alls är rasistiska. JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ER.

blir du mindre trött om de erkänner att de är rasister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast de fick ju skäll för det [crazy]

– Men de flesta, ett 15-tal brevbärare, vägrade och för detta kommer vi nu få en erinran. Det känns för jäkligt. Att efter 30 prickfria år på Posten få en erinran för en sådan här sak, säger Janne Strannerud.

Folk får la sätta upp "ingen rasistisk reklam tack" på brevlådorna.


   
SvaraCitera

Alcea rosea:

Nej men tänk! [surprised] vilka fördomar brevbäraren har!

[zzz][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

blir du mindre trött om de erkänner att de är rasister?

Ja, faktiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Åh ni rasister är så jävla jobbiga som jämt ska argumentera för hur ni inte alls är rasistiska. JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ER.

Vad grundar du detta på? Kan tilläggas att jag bor i ett invandrar tätt område med en minoritet svenskar. Varför bor inte politikerna som blåser er på löftena varje val inte i ghettona som dom själva främjar och prisar?


   
SvaraCitera

Homunculi:

Så skall man kunna välja och vraka bland post beroende på vad man vill dela ut samt inte dela ut?

Rasism är otroligt puckat. Man ska inte sprida rasism på något sett alls. [no-no]

Arazoid:

Och kunden (ND) har betalat posten för att dessa flyblad ska levereras, när det passerat postens godkännande så ska det delas ut, och brevbäraren får inte rätten att bestämma över den saken, han får inte betalt för att tycka

Men nu så vägrade brevbärarna så posten får allt ändra sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt upprörande att se barnen på bilden btw, gillar inte att bli påmind om att onda människor uppfostrar små oskyldiga barn till världen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Vad grundar du detta på?

PALLAR INTE BLABLA

Arazoid:

Kan tilläggas att jag bor i ett invandrar tätt område med en minoritet svenskar.

Och? jag också. fattar inte vad det spelar för roll, kan du inte va rasist för det?


   
SvaraCitera