Aviseringar
Rensa alla

Brevväxling


Ämnesstartare

goda_jordgubbar:

och med brev blir det bara intressant för man bildar ju omedvetet uppfattningar om varann genom att se/läsa det man får. 🙂

Hyser stora tvivel till att min handstil porträtterar mig på ett tilltalande sätt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Hyser stora tvivel till att min handstil porträtterar mig på ett tilltalande sätt[sad]

Kontrasten mellan ditt vackra poetiska inre och din råa, primitiva handstil kanske framställer dig i en orättvist god dager?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Varför skriver jag det här? -För att jag älskar skriva

Det borde säga dig någonting! [smile] och tja.. brev tillåter dig att få ut allting!

Panda: Kanske inte! Men det du skriver kanske får en att tycka motsatsen 🙂


   
SvaraCitera
Bakric

goda_jordgubbar:

brev tillåter dig att få ut allting!

Mjältbrand, brevbomber, pilgiftsimpregnerat papper.
Ja se vad kul man kan ha med brev [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Kontrasten mellan ditt vackra poetiska inre och din råa, primitiva handstil kanske framställer dig i en orättvist god dager?

goda_jordgubbar:

Panda: Kanske inte! Men det du skriver kanske får en att tycka motsatsen 🙂

Men nu känner jag att vi har skruvat upp förväntningarna alldeles för högt. Skulle aldrig tordas skriva ett brev till dig nu[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verdamnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Men nu känner jag att vi har skruvat upp förväntningarna alldeles för högt. Skulle aldrig tordas skriva ett brev till dig nu

Åhgud! Jag förstår hur du känner haha but if it's any consolation.. jag vill skriva brev för att lära känna någon ny, som man inte nödvändigtvis behöver träffa (det är då fördomar och allmänna tankar forsar genom huvet och förstör den perfekta bilden av en). Jag vill när jag är arg, glad, ledsen, kär ochsåvidare kunna sätta mig ner och skriva om det och ha någon som vill lyssna och skriva tillbaka om sitt liv. Jag dömer inte. Visst gör vi det alla någon gång, men inte nu. Och det är allt. Så att oroas över att förväntningarna är höga.. gör inte det. För jag har inga förväntningar alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm detta kanske inte vore så dumt ändå, gillar motståndet mot digital kommunikation, jag när en inre UNA-bombare inom mig. Ska tänka på detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

goda_jordgubbar:

jag vill skriva brev för att lära känna någon ny, som man inte nödvändigtvis behöver träffa

Jo hade säkert varit kul[cute] Men vet ej[zzz] Bor också i Göteborg och tycker det känns lite bisarrt att skicka brev när man bor i närheten av varann[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ska tänka på detta

ja göör det!! 🙂

Panda:

tycker det känns lite bisarrt att skicka brev när man bor i närheten av varann

jaha okeej, du bor här? vart då nånstans om jag får fråga :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

goda_jordgubbar:

ja göör det!! 🙂

Mm skall också fundera på vad vi då skulle kunna skriva om.


   
SvaraCitera

Holy shit, SNIGELPOST!?

I'm game. Jag har nog aldrig skrivit ett brev.

EDIT: Glömde bort att jag är 21.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

goda_jordgubbar:

vart då nånstans om jag får fråga :p

Åt Mölndalshållet[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm skall också fundera på vad vi då skulle kunna skriva om

gör du så 🙂

Pansarvalp:

I'm game

okajjj, men då kan du skriva ett medd till mig, adress o det där 🙂

Panda:

Åt Mölndalshållet

men.. jag blir nyfiken nu. jag bor nära :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

goda_jordgubbar:

men.. jag blir nyfiken nu. jag bor nära :p

Ah sa jag Mölndal? Menade Umeå[blush]


   
SvaraCitera