Aviseringar
Rensa alla

Bricanyl


Ämnesstartare

Jag ska testa mina luftrör tydligen. Dock är jag inte så pigg på att få någonting adrenalinliknande i mig.
Vill nu höra era bricanylerfareneheter. Tänk på att jag är en ångestapa, så skräm mig ej.


   
Citera
Ämnesstartare

oj flytta tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kommer gå super bra :3 Inget läskigt <3 Du kommer må jätte bra, promiseeeeeee [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jack.O:

Det kommer gå super bra :3 Inget läskigt <3 Du kommer må jätte bra, promiseeeeeee [rolleyes]

L

Må jättebra kommer jag nog inte göra, men vill ej bli yrslig, få ytterligare hjärtklappning och handdarrningar. Det skulle nog framkalla en fin ångestattack hos mig och det vill jag helst slippa då jag antagligen redan kommer att ha stressat upp mig till en sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill nu höra era bricanylerfareneheter. Tänk på att jag är en ångestapa, så skräm mig ej.

det funkar bra och har ej fått biverkningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

det funkar bra och har ej fått biverkningar

Inga darrningar, hjärtklappning eller yrsel? Hur många "puff" brukar du ta? Hur många brukar man ta? Har hört att det vanliga är två. De vill att jag ska ta två. Jag kommer antagligen ta två små minipuffar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur många "puff" brukar du ta?

tog flytande

isola:

Inga darrningar, hjärtklappning eller yrsel?

inte vad jag tänkt på iaf.


   
SvaraCitera

Har ansträngningsastma, och nu när jag inte tar bricanyl(puff) allt för ofta så får jag darrningar, måste sätta mig ner ett tag och blir yr. Ibland även hjärtklappning. Fast jag är ganska känslig för adrenalin och sådär.

Men! När jag tog det regelbundet så vande sig kroppen och biverkningarna märktes inte av. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isawien:

g inte tar bricanyl(puff) allt för ofta så får jag darrningar, måste sätta mig ner ett tag och blir yr. Ibland även hjärtklappning. Fast jag är ganska känslig för adrenalin och sådär.

usch och fy. hur länge sitter det i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror morsan tagit det med om jag inte missminner mig, syrran med, du kan ju fråga dem med.


   
SvaraCitera

isola:

usch och fy. hur länge sitter det i?

Det värsta går över efter 5-10 minuter, men man känner sig lite lam i kroppen nån timme efteråt eller så, men tar man det lugnt så är det ingen fara! Jag har hellre det är paniken och känslan av att inte kunna andas ordentligt [smile]


   
SvaraCitera

Tycker inte att det är så farligt. Har aldrig upplevt yrsel, utan bara darrningar och hjärtklappningar. Fungerar som vanligt och behöver inte gå och sätta mig eller liknande. Det enda problemet som uppstår är väl att det svårt att skriva för hand. [crazy] Har aldrig upplevt att jag känner mig lam i kroppen eller liknande, som Isawen beskrev. Om du är rätt regelbunden i ditt användande kommer dessa biverkningar att försvinna ganska fort och bara dyka upp när du tar högre dos än vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Tycker inte att det är så farligt. Har aldrig upplevt yrsel, utan bara darrningar och hjärtklappningar. Fungerar som vanligt och behöver inte gå och sätta mig eller liknande. Det enda problemet som uppstår är väl att det svårt att skriva för hand. [crazy] Har aldrig upplevt att

Ska bara testa en gång nu och se om det blir någon skillnad på den där blåsgrejen vad den nu heter. Bevare mig väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad har du för styrka? en puff av 0.5 borde inte ge någon biverkning. Jag har aldrig känt av några biverkningar, en gång tog jag tre också utan att känna något.


   
SvaraCitera