Aviseringar
Rensa alla

Bring back the orginal Guns N´ Roses


Ämnesstartare

vill du att Guns N´Roses ska gå ihop igen med de gamla medlämmarna?[surprised][surprised][surprised]


   
Citera

Nej. Tycker alla borde dö.


   
SvaraCitera

Absolut inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Absolut inte

jaso varför inte? [surprised]


   
SvaraCitera

andlin103:

jaso varför inte? [surprised]

Tja, för att jag egentligen inte bryr mig över huvud taget, så jag hoppas helt enkelt att det inte blir så som många vill, vilket skulle resultera i att de blir väldigt glada. Jag är en hemsk människa, helt enkelt


   
SvaraCitera

äckligt


   
SvaraCitera

Nej men Guns N' Roses borda läggas ner så att inte Chinese Democracygrejerna associeras med det briljanta appetitegrejerna osv som verkligen definerar vad GN'R är, låtarna på CD är helt okej men inte fan är det Guns N' Roses. De kommer aldrig att kunna göra nighttrainlåtar även om dem återförenas.


   
SvaraCitera

Tycker dom borde lagt ner helt innan dom släppt sin första skiva mvh.


   
SvaraCitera

Dom har gjort många bra låtar, men deras tid är över 😛


   
SvaraCitera

Kunde inte bry mig mindre. Har typ bara en skiva med dem.


   
SvaraCitera

Håller med DaC, Chinese Democracy-skiten borde inte få lov att associeras med samma band som gjorde Appetite :c


   
SvaraCitera

/care


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

De kommer aldrig att kunna göra nighttrainlåtar även om dem återförenas.

Word!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

De kommer aldrig att kunna göra nighttrainlåtar även om dem återförenas.

men endån. lixom man tyckte de var bra vissa av oss varför ska det dö ut för. jag pratade med min kompis om det för några dagar sen och den 80 tals hårdrocken försvinner den alla tycker om. visst de nya låtarna är ju bra med metallica och andra men varför ingen 80 tals musik? :O Welcome To The Jungle, Sweet Child O' Mine, Paradise City, Don't Cry, November Rain, You Could Be Mine, Civil War, Estranged till exempel det kommer troligtvis inte att finnas band som gör såna låtar mer. nu är det typ skrikande 20 min solon på elgitarr. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

De kommer aldrig att kunna göra nighttrainlåtar även om dem återförenas.

men endån. lixom man tyckte de var bra vissa av oss varför ska det dö ut för. jag pratade med min kompis om det för några dagar sen och den 80 tals hårdrocken försvinner den alla tycker om. visst de nya låtarna är ju bra med metallica och andra men varför ingen 80 tals musik? :O Welcome To The Jungle, Sweet Child O' Mine, Paradise City, Don't Cry, November Rain, You Could Be Mine, Civil War, Estranged till exempel det kommer troligtvis inte att finnas band som gör såna låtar mer. nu är det typ skrikande 20 min solon på elgitarr. [shake]


   
SvaraCitera