Aviseringar
Rensa alla

BRISTNINGAR!


Ämnesstartare

Jag vet att det är en fråga som diskuterats många gånger men är det ingen som vet hur man skulle kunna få bort bristningar? Och jag vet att många säger att det inte går men man vet ju inte.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

els4:

men är det ingen som vet hur man skulle kunna få bort bristningar? Och jag vet att många säger att det inte går men man vet ju inte.

jo det vet man, det går inte bort :p
det bleknar efter ett tag, that's all.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dyra "elektron...laser... jag vet ej" kan bleka dem och göra mindre glansigt, annaras är det bara att se till att man ej går upp i vikt. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om ingen vet hur man får bort bort dem så kan man ju heller inte få bort dem, elr hur? Men bristningar ljusnar med tiden iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan tillägga att jag är för ung för att beställa produkter så om nån tipsar om en produkt får det gärna vara en man kan köpa i en affär:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ingen vet nåt får man väl lära sig att leva med det:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kan blekna fortare genom massage, har jag hört någonstans.


   
SvaraCitera

Du är en kvinna. Kvinnor brukar va helt täckta av s.k bristiningar [wink]

Du kan kalla dom för kärleksränder eller fruktbarhhetsränder. Eller helt enkelt zebraränder. xD


   
SvaraCitera

De bleknar med tiden. Du kan ju alltid träna och hålla dig i form för att inte få mer, har för mig att träning kan hjälpa. + det kanske funkar att sola så det döljs?[confused]

Annars är det bara att lära dig acceptera dem. Alla tjejer har ju bristningar mer eller mindre, inget onormalt med det [crazy]


   
SvaraCitera

Babydoll:

det kanske funkar att sola så det döljs?

de syns bara ännu mer mot en brun hud 😉 (om bristningarna börjat blekas vill säga)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babydoll:

har för mig att träning kan hjälpa.

Muskler ger bristningar


   
SvaraCitera

haha, damn, vad fel jag har då[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan tatuera över dem med samma färg som ens hudfärg, då blir de ju mindre glansiga också. Men då syns de ju ändå om man blir brun så det känns ju ganska lönlöst.


   
SvaraCitera