Aviseringar
Rensa alla

Bristningar


Vet inte vad du kan göra åt de bristningarna som du redan har förutom att acceptera dom och inse att du är vacker ändå. 

Om du fortfarande tränar kan du ju förebygga att nya bildas iallafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Vet inte vad du kan göra åt de bristningarna som du redan har förutom att acceptera dom och inse att du är vacker ändå. 

Om du fortfarande tränar kan du ju förebygga att nya bildas iallafall

Kommer aldrig kunna acceptera dom :/ jag är tvungen att göra något åt det, kan inte leva med det.Och jo det är sant, jag kommer aldrig att gå upp i vikt eller bygga mer muskler igen, någonsin.


   
SvaraCitera

aha själv tar man 2000 ton i bänkpress 


   
SvaraCitera

Majkie2:

Kommer aldrig kunna acceptera dom :/ jag är tvungen att göra något åt det, kan inte leva med det.Och jo det är sant, jag kommer aldrig att gå upp i vikt eller bygga mer muskler igen, någonsin.

Du kan ju fortsätta träna men inte träna så hårt, äta extra mycket vitaminer och dricka massor, använda hudkrämer och sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Du kan ju fortsätta träna men inte träna så hårt, äta extra mycket vitaminer och dricka massor, använda hudkrämer och sånt

Jo 🙂
Fin avatar btw! Mycket bra film.


   
SvaraCitera

Majkie2:

Jo 🙂
Fin avatar btw! Mycket bra film.

Tack, tycker jag med 😀


   
SvaraCitera

äh alla har bristningar. smörj in dem bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
äh alla har bristningar. smörj in dem bara.

Det är långt ifrån alla som har bristningar som jag har, har faktiskt aldrig sett någon. Möjligtvis tjejer som haft extrem otur vid graviditet då.


   
SvaraCitera

Majkie2:

Det är långt ifrån alla som har bristningar som jag har, har faktiskt aldrig sett någon. Möjligtvis tjejer som haft extrem otur vid graviditet då.

Förvånad många har bristningar  du kan inte sett många naukna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

Förvånad många har bristningar  du kan inte sett många naukna

Det tog jag ju upp i första inlägget, naturligtvis vet jag att de allra flesta har bristningar av någon form. Jag har dock extremt mycket på just axlarna. Det är inte så att jag sitter och grinar över något ynka streck på höften eller så, som dom flesta gör som startar såna här trådar.


   
SvaraCitera

Majkie2:

Det tog jag ju upp i första inlägget, naturligtvis vet jag att de allra flesta har bristningar av någon form. Jag har dock extremt mycket på just axlarna. Det är inte så att jag sitter och grinar över något ynka streck på höften eller så, som dom flesta gör som startar såna här trådar.

jag känner mig offended som bristare Gråter 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Majkie från Borlänge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Majkie från Borlänge?

Maiki tänker du på, eller majk. Och nej, ingen av dom 🙂 du och jag har förresten träffats, är nog ett par år sedan nu dock ^^ vi satt på bryggan uppe vid dig där, till 6 på morgonen eller så. Vi hade nog inte så mycket gemensamt direkt, men var kul ändå.


   
SvaraCitera

Majkie2:

du och jag har förresten träffats, är nog ett par år sedan nu dock ^^ vi satt på bryggan uppe vid dig där, till 6 på morgonen eller så. Vi hade nog inte så mycket gemensamt direkt, men var kul ändå.

dat some heavy as fuck shit 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Majkie2:

Maiki tänker du på, eller majk. Och nej, ingen av dom 🙂 du och jag har förresten träffats, är nog ett par år sedan nu dock ^^ vi satt på bryggan uppe vid dig där, till 6 på morgonen eller så. Vi hade nog inte så mycket gemensamt direkt, men var kul ändå.

Ja, precis, dig jag tänkte på! Du hette Majkiie tror jag..  Haha, ja, det var väldigt random och roligt! Fattar dock i efterhand inte hur jag vågade, mitt i natten, haha. Tur att du var snäll Rodnar


   
SvaraCitera