Aviseringar
Rensa alla

Bristningar på brösten


Ämnesstartare

Som rubriken lyder. Har fått bristningar på brösten och vill helst få bort dom! Har haft det ett tag nu och tänkte att det kanske skulle försvinna men icke! Dock är det inte så mycket men två cm långa ''streck'' 4-5 st på vardera bröst. Finns det nån kräm eller nått? Tacksam för svar!


   
Citera

isola:

l

lika bra jag hjälper dig hit


   
SvaraCitera

Bristningar bleknar med tiden men de går aldrig riktigt bort. De flesta tjejer får bristningar när kroppen ska utvecklas från flickkropp till kvinnokropp. Hade jättemycket bristningar på rumpan som ung men de har bleknat och syns inte alls idag. Hade rätt mycket på brösten också och de är också nästan helt osynliga. Tittar efter för din skull, vänta.... mm nä de syns inte.

dazed:

lika bra jag hjälper dig hit

tänkte först wtf hur vet han.. [cry]


   
SvaraCitera

isola:

tänkte först wtf hur vet han..

Jag och S3ON samarbetar


   
SvaraCitera

dazed:

Jag och S3ON samarbetar

ågu ni skulle bli livsfarliga [sad]


   
SvaraCitera

isola:

ågu ni skulle bli livsfarliga

Eller hur, vi skulle kunna styra med järnhand.

Okej jag känner att jag har jävlat väl mycket med S3ON på sistone.


   
SvaraCitera

Jag har också bristningar på rumpan. [blush]

dazed:

Okej jag känner att jag har jävlat väl mycket med S3ON på sistone.

S3ON är en fascinerande varelse, indeed!


   
SvaraCitera

S3ON:

S3ON är en fascinerande varelse, indeed!

Sannerligen, tror dock jag kanske har gått lite overboard med exotifieringen kanske


   
SvaraCitera

dazed:

tror dock jag kanske har gått lite overboard

Nejdå, fortsätt sådär att sprida herrens glada rykte så kanske en bonus hamnar i din brevlåda en vacker dag! [wink]


   
SvaraCitera

S3ON:

Nejdå, fortsätt sådär att sprida herrens glada rykte så kanske en bonus hamnar i din brevlåda en vacker dag!

Är detta ett förtäckt bombhot?


   
SvaraCitera

dazed:

Är detta ett förtäckt bombhot?

Har ej kunskap om att tillverka bomber, en fyverkeritårta skulle väl det då vara.. [blush]


   
SvaraCitera

S3ON:

Har ej kunskap om att tillverka bomber, en fyverkeritårta skulle väl det då vara..

Det är ju fortfarande själva antändningsmekanismen som det är kluriga, spelar ingen roll om du brevar en fyrverkeritårta eller en oklahoma citybomb.


   
SvaraCitera

dazed:

Det är ju fortfarande själva antändningsmekanismen som det är kluriga

Men S3ON har springpojkar som sköter det där såklart på lokal plats. [smile] Hemlösa små hjärntvättade pojkar som ingen kommer sakna. [blush]


   
SvaraCitera

S3ON:

Men S3ON har springpojkar som sköter det där såklart på lokal plats. Hemlösa små hjärntvättade pojkar som ingen kommer sakna.

Dödar du dom efteråt eller rör det sig om självmordsbombare av klassiskt snitt?


   
SvaraCitera

dazed:

Dödar du dom efteråt eller rör det sig om självmordsbombare av klassiskt snitt?

Dör de ej av blasten så tvingas jag döda dem för hand såklart!


   
SvaraCitera