Aviseringar
Rensa alla

Britney Spears är i Sverige nu!!! [bigsmile]


Ämnesstartare

Image

Britney Spears landade i natt

Superstjärnan på plats i Stockholm. Direkt efter succékonserten i Köpenhamn styrde Britney Spears mot Stockholm. Sent i natt checkade superstjärnan in på Grand Hotel.

Nu väntar en ledig dag i Sverige. Tidigare i går kväll spelade hon inför 40 000 jublande åskådare på Parken i Köpenhamn. Men Britney Spears, 27 hann knappt lämna scenen förrän hon vid midnatt satte sig i sin privatjet med destination Stockholm. Strax före ett i natt landade superstjärnan på Arlanda och kunde gå ner i den svenska sommarnatten.

Har barnen med sig
Britney Spears hämtades upp av två svarta Mercedesbussar och eskorterades tillsammans med sönerna Sean Preston och Jayden James och följe till Grand Hotel i Stockholm.

Popprinsessan försvann snabbt in i hotellet. Nu väntar en ledig dag för stjärnan som spelar I Globen i morgon och på tisdag. Ikväll har nattklubben Café Opera fest till ära åt Britney Spears. Återstå att se om hon dyker upp där.


   
Citera
Ämnesstartare

DÖDA DÖDA DÖDA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

DÖDA DÖDA DÖDA!

Varför det? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Britney Spears hämtades upp av två svarta Mercedesbussar och eskorterades tillsammans med sönerna Sean Preston och Jayden James och följe till Grand Hotel i Stockholm.

Alltså. En person, med två barn. Varför eskorterades hon med TVÅ svarta mercedersbussar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alltså. En person, med två barn. Varför eskorterades hon med TVÅ svarta mercedersbussar.

Säkerhetsvakter och fler folk osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ikväll har nattklubben Café Opera fest till ära åt Britney Spears. Återstå att se om hon dyker upp där.

Nä, hon är med mig då [rolleyes]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Alltså. En person, med två barn. Varför eskorterades hon med TVÅ svarta mercedersbussar.

Alla livvakter, du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nä, hon är med mig då [rolleyes]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Varför det? [shake]

Vetskapen om hennes existens förpestar mitt liv nästan lika mycket som hennes musik. ;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Alla livvakter, du vet.

Angelize:

Säkerhetsvakter och fler folk osv

I wasn't that seriouz [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Vetskapen om hennes existens förpestar mitt liv nästan lika mycket som hennes musik. ;S

Töntigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackars henne[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Vetskapen om hennes existens förpestar mitt liv nästan lika mycket som hennes musik. ;S

Då är det ju du själv som är problemet, som låter en kvinna som du inte känner påverka ditt liv så pass mycket. Sluta döm!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Töntigt

Att ta det jag skrev seriöst, ja... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Att ta det jag skrev seriöst, ja... [crazy]

Men åh [crazy]


   
SvaraCitera