Aviseringar
Rensa alla

Britney Spears är i Sverige nu!!! [bigsmile]


Ämnesstartare

du är inte bra på att förmedla sarkasm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du är inte bra på att förmedla sarkasm

Tänkte att det var ganska uppenbart att jag inte spenderar mitt liv med att sitta och hata kändisar. ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Tänkte att det var ganska uppenbart att jag inte spenderar mitt liv med att sitta och hata kändisar. ;P

Vad vet jag [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var också sarkastisk, he he he [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

var också sarkastisk, he he he [crazy]

Är du ju alltid, värsta busiga trollet. :P:P:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska

Konsumtionshets:

DÖDA

henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg, älskar henne så mycket[love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

omg, älskar henne så mycket[love][love][love][love]

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Tänkte att det var ganska uppenbart att jag inte spenderar mitt liv med att sitta och hata kändisar. ;P

Inte särskilt med tanke på att reaktionen på trådarna om Michael Jackson var ungefär densamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

ska
Konsumtionshets: DÖDA
henne

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Vetskapen om hennes existens förpestar mitt liv nästan lika mycket som hennes musik. ;S

Äsch, brittan är väl inte så illa? Hon är inte som Paris som föddes rik och blev känd genom sunkporr, och hon har vad jag vet aldrig sagt några av de där riktigt onda sakerna man kan hitta från eminem. Dessutom har hon ju nu på senare dag mer och mer tagit ställning mot mediahetsen efter sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Inte särskilt med tanke på att reaktionen på trådarna om Michael Jackson var ungefär densamma.

Va? [confused]

Stringburka:

Äsch, brittan är väl inte så illa? Hon är inte som Paris som föddes rik och blev känd genom sunkporr, och hon har vad jag vet aldrig sagt några av de där riktigt onda sakerna man kan hitta från eminem. Dessutom har hon ju nu på senare dag mer och mer tagit ställning mot mediahetsen efter sig.

Tycker väl mest att hennes musik är förjävla dålig och fylld av könsstereotyper, samt att hon gärna kunde få dela med sig av sina många miljarder till folk som faktiskt förtjänar dem. Men som sagt var det väl ganska mycket på skoj jag skrev, jag skiter väl i folk har kass musiksmak eller inte. ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Va? [confused]

Din reaktion här var ungefär samma som angående Michael Jackson, därför var det inte lätt att förstå att det inte var allvar här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Din reaktion här var ungefär samma som angående Michael Jackson, därför var det inte lätt att förstå att det inte var allvar här.

Fast skillnaden är väl att jag klagade på att folk prompt förnekar pedofilanklagelser mot MJ medan de tror på vad som helst om random gubbe som anklagas. Att folk slipper undan den typen av misstanke enbart för att de råkar vara popkändisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Fast skillnaden är väl att jag klagade på att folk prompt förnekar pedofilanklagelser mot MJ medan de tror på vad som helst om random gubbe som anklagas. Att folk slipper undan den typen av misstanke enbart för att de råkar vara popkändisar.

Fast det du skrev var väl i princip att han skulle dö.


   
SvaraCitera