Aviseringar
Rensa alla

Bröllopskläder hjälp


penja

Åttan är helt klart snyggast!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
penja

2 och 4 är nice också 🙂 obs, tycker inte någon är ful eller så!!! 


   
SvaraCitera

5 eller 6 typ


   
SvaraCitera

Röstade för 4:an, jättefin!! Tror den skulle passa dig superbra


   
SvaraCitera

Ska man gå efter """"reglerna"""" så är ju både vitt (ljusbeigt ser lite likt vitt ut) och rött nej bröllop. Så jag hade nog valt fyran. Hade nog valt fyran i alla fall förresten, den sitter nog jättefint på!


   
SvaraCitera

5 är nog finast


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Niklas:
Finns det inte väldigt bestämda regler kring vilka färger man som bröllopsgäst får ha?

Vad jag vet ska man undvika klarvit, svart och klarröd. Why?

Haien:
4:an är riktigt snygg. Dock så kanske den är lite för blottande. Men eftersom alla du valt är något "öppna" så gissar jag på att du tycker att det är ok, och i sånna fall så är 4 snyggast

HAHA vad vore jag utan lite blott.. äääärm.. äh tycker faktiskt inte den är för blottande, tror jag

time:

Om klädkoden är kavaj så är det den längden på klänningen jag sa som gäller enligt klassisk vett & etikett, mvh kan klädkoderna nu efter 5 terminer i Uppsala Cool

Dukti time! Hoppas inte de kör på klassisk vett och etikett, om inte annat kanske gästerna gör det vilket gör att jag kanske kommer dit som en utböling. Men tycker fan vackraste längden är lååång..

penja:
2 och 4 är nice också 🙂 obs, tycker inte någon är ful eller så!!! 

Gracias! Du tycker inte att fyran är för blottande?

019linnea:
Röstade för 4:an, jättefin!! Tror den skulle passa dig superbra

Gulle! Tack!


   
SvaraCitera

vitt = it ain't your wedding
rött = i've slept with the groom 
svart = this ain't no funeral 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

vonKissekatt: rött = i've slept with the groom

ja för rött = horigt och tjejer är minsann horiga


   
SvaraCitera

Lounge:

ja för rött = horigt och tjejer är minsann horiga

ser horor som strong ladys så fine by me 


   
SvaraCitera
Kudhos

gillade 6. Den är stilig men inte alldeles för lik en bröllopsklänning. Man vill ju inte 1-up:a henne on the special day


   
SvaraCitera

men skämt å sido så är det ju väldigt förlegade regler och antagligen ingenting de flesta unga personer ens vet om så ha på dig vad du vill


   
SvaraCitera

4:an klart snyggast inkl bäst passande färg. På andra plats 5:an med reservation för färgen. Den är för mörk för att passa på ett bröllop som ska vara en ljus upplevelse. 


   
SvaraCitera

Är du blond eller brunett? Behöver veta hårfärgen innan jag kan avgöra vilken färg på klänningen som skulle passa bäst.

Lounge: a


   
SvaraCitera

tror 5an passar dig bäst, men på bilderna var 9an snyggast 


   
SvaraCitera