Aviseringar
Rensa alla

Bröllopspresent?!


Ämnesstartare

Såatteee är bjuden på en kollegas bröllopsfest tidigt augusti men jag har INGEN ANING om vad man ger som bröllopspresent? Det är ju inte som när någon fyller år och man frågar vad den önskar sig liksom.

Hon är 24 år om det är till någon hjälp..........................
Insåg precis att det börjar närma sig och blev lite stressad Rodnar


   
Citera

men lol vadå hon är 24 :$ hur är det relevant! hur ser er relation ut?!


   
SvaraCitera

åh hur kan folk va så gormless +_____+


   
SvaraCitera

sprit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
men lol vadå hon är 24 :$ hur är det relevant! hur ser er relation ut?!

Men alltså en 50-åring kanske inte vill ha samma saker som en 24-åring??
Vi är inte jättenära längre sedan hon blev lite högre uppsatt (lol) men det är bara för att vi aldrig är på samma avdelning längre. Vi har mest umgåtts i samband med middagar och utgångar Rodnar


   
SvaraCitera

hudvårdsprodukter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tillägg: Presenten borde väl passa paret och inte en av dom? Alltså jag ger ju inte henne en present utan paret? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, vilken konstig mening. Men ni fattar 🙁


   
SvaraCitera

Ja, presenten är nog främst till paret. Har för mig att man brukar ge typ... hushållsgrejer, eller typ fina fat, serveringsset osv. Saker man kan använda tillsammans!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: hushållsgrejer, eller typ fina fat, serveringsset osv. Saker man kan använda tillsammans!

Har tänkt lite så också, men pinsamt om man råkar ge något som redan har Ledsen Dom har ju bott tillsammans i typ 3 år ändå och lär ju ha det mesta..


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:
Tillägg: Presenten borde väl passa paret och inte en av dom? Alltså jag ger ju inte henne en present utan paret? Rodnar

ok tänkte att det var henne du åsyftade iom att du enbart verkade prata om henne

Tigerdrottningen: Hon är 24 år om det är till någon hjälp..........................


   
SvaraCitera

en fin vas?

en planta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: ok tänkte att det var henne du åsyftade iom att du enbart verkade prata om henne

Ah, sorry! Tänkte nog att det var underförstått att maken är i samma ålder Rodnar
Skyller på vinet


   
SvaraCitera