Forumet - Bröst!

Bröst!

675 0 28

Spana också in:

schill:

Är det normalt att brösten inte är helt ihopväxta där nere för vissa som styrketränar

Helt normalt ja.

schill:

eller kommer det med tiden?

Nej.

Nuppineula:

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH! Har du fått hängpattar?

Jag hoppas du är ironisk, annars förtjänar du typ en kula i pannan :3
majkie2:

Jag hoppas du är ironisk, annars förtjänar du typ en kula i pannan :3

[sad] Förstår inte hur jag skulle kunna vara ironisk? Inte ihopväxta där näre tog jag som att det var ett glapp mellan brösten och buken. Förstår inte hur det annars ska gå ihop. [sad] Dold text: Anatomi är inte mitt starka ämne.
Hmm jag kanske var lite otydlig, :D

Men den bilden Sculptura laddade upp visar ju perfekta bröst:D tänk er att mina ser mer ut som att de tar en "genväg" där nere och möts lite längre upp, så att det bildar som en triangel.

Finns det inget sätt att träna dem så de växer ihop? :(
sculptura:

det bör vara ett glapp mellan bröstmusklerna alltså i mitten av bröstkorgen.

Men det är ju det han menar, det är så hans bröst ser ut. Och han undrar om det är vanligt.

Nuppineula:

Anatomi är inte mitt starka ämne.

Märker det.

schill:

Så fult om de inte är ihopväxta :'(

Varför fortsätter du ens skriva i tråden? Vi förstår hur dina bröst ser ut, och det är normalt. Och nej, dina bröst kommer aldrig att bli så ihopväxta som du vill ha det. punkt slut.
sculptura:

Tror du man kan träna en muskel som inte ens finns?

Frågan är ju vad du menar? ._.

Tror du jag är helt pantad eller?

Det enda jag ville fråga i den här tråden var att om man fortsätter träna , kommer brösten att växa ihop mer? Men det fattade tydligen inte andra. Och jag har redan fått ett svar, nej det gör dem inte. Thx.

Vaddå trodde du att jag frågade om en muskel som inte finns skulle ploppa ut i tomrummet? snälla ....