Aviseringar
Rensa alla

Bröst


Mizdro
Ämnesstartare

Vilka bröst är härligast? Stora jävla lagerhyllor eller lite mindre bokhyllor? Själv föredrar jag saftiga arten.


   
Citera

Dom som sitter på någon jag gillar.


   
SvaraCitera

Fyller dom en hand runt fingerspetsarna är dom perfekta, större än så är det oftast intearrow-10x10.png snyggt alls 😛 

Och formen på brösten är är faktiskt mer attraktivt än 'storleken' 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

håller med Aaron lite här.


   
SvaraCitera

Aaron:
Fyller dom en hand runt fingerspetsarna är dom perfekta, större än så är det oftast inte snyggt alls 😛 

du gillar ju mina?


   
SvaraCitera

Aaron:
Fyller dom en hand runt fingerspetsarna är dom perfekta, större än så är det oftast inte snyggt alls 😛 

lol!!! sluta ljug, du e inte straight. Blink


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:

lol!!! sluta ljug, du e intearrow-10x10.png straight. Blink

Jag ljuger inte , vem vill ha en tjej som har så stora som de påminner mkt om en bakdel ? 


   
SvaraCitera

Aaron:

Jag ljuger inte , vem vill ha en tjej som har så stora som de påminner mkt om en bakdel ? 

du gillar väl kill bröst ?


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:

du gillar väl kill bröst ?

Nej , vad har du fått det ifrån ?  :O Nej dom ända manboobs jag gilar sitter på mig själv ,lol 


   
SvaraCitera
Mizdro
Ämnesstartare

Aaron:

Nej , vad har du fått det ifrån ?  :O Nej dom ända manboobs jag gilar sitter på mig själv ,lol 


   
SvaraCitera

Aaron:

Nej , vad har du fått det ifrån ?  :O Nej dom ända manboobs jag gilar sitter på mig själv ,lol 

du och patrik är väl ett par?


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:

du ocharrow-10x10.png patrik är väl ett par?

Vrf skulle vi va det ...? :O Jag gillar inte ens han .Vad snällt att folk prata skit bakom en så jävla omoget och de bevisar ju vilken låg nivå av intelligens  som en del folk besitter här xD 


   
SvaraCitera
reben

inga alls e bäst


   
SvaraCitera

Aaron:

Vrf skulle vi va det ...? :O Jag gillar inte ens han .Vad snällt att folk prata skit bakom en så jävla omoget och de bevisar ju vilken låg nivå av intelligens  som en del folk besitter här xD 

det var amsi som sa det till mig.


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:

det var amsi som sa det tillarrow-10x10.png mig.

Och du lyssnade och trodde på det med ..är lika dåligt det .p 


   
SvaraCitera