Aviseringar
Rensa alla

Bröst i fredagsmyset?


Saga:

Du går imot dem svenska normerna! coolt Cool

jag vet, jag är helt sjukt unik och häftig pga detta.


   
SvaraCitera
Saga
 Saga
Ämnesstartare

den onde mannen:
det är alltid lika trevligt när någon familjemedlem råkar zappa fram en porrfilm

Barndomsminnen Glatt skålandeParty

Lífþrasir:

Är du mysig?

Såklart, sjd? 

isola:
Att kvinnobröst är sexualiserade är väl ingen nyhet? Sexuella grejer brukar ju föräldrar tycka är olämpligt för små barn. Men jag tror att det mest beror på att de är obekväma med att titta på sådant i barnens närvaro.
Kollar jag på en film med t ex min pappa eller systers pojkvän och en sexscen uppenbarar sig vill jag jätteobekväm. Och jag har verkligen inga issues med nakenhet eller sex annars.

Nej, men precis, känner mig också fett obekväm om jag hamnar i den sitsen, vem skulle inte? Men jag tycker det är dax att sluta mörker lägga bröst nu o dra rullgardinen över dem o säga att vi väntar tills im med det. känner bara att vi lever på 2000-talet nu, 12 åringarna delar ju redan sina sexerfarenheter på ASK o berättar om vilken storlek på bombshell dem köpte i helgen på sina nattstadsbloggar. Det innebär ju inte heller att man ska börja ta pubertet snacket i förskolan, men kanske sätta en friare stämpel på allt som har med bröst att göra 


   
SvaraCitera

Saga: Såklart, sjd?

Vill tro att jag är det i alla fall


   
SvaraCitera
Saga
 Saga
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Vill tro att jag är det i alla fall

Gud va mysigt då! 


   
SvaraCitera

så besviken jag blev på innehållet kontra titeln:/


   
SvaraCitera

men hallå vad avundsjuk jag blir
min mormor envisas med att inte byta kanal under sexscener osv när vi ser på tv ihop. tkr det är jobbitg. har börjat lära mig nu.


   
SvaraCitera

Lite bröst har ingen dött av. Pattar är fint det.


   
SvaraCitera
Saga
 Saga
Ämnesstartare

zox:
så besviken jag blev på innehållet kontra titeln:/

jag hoppas att när du var lika gammal som mig kunde skriva något lika bra

Odräglig:
Lite bröst har ingen dött av. Pattar är fint det.

lite våldtäkt har ingen heller dött av, det är ju iaf skönt för våldtäktsmannen 


   
SvaraCitera

Saga: lite våldtäkt har ingen heller dött av, det är ju iaf skönt för våldtäktsmannen

Det är inte samma sak eftersom våldtäkt är mot den ena partens vilja.


   
SvaraCitera
Saga
 Saga
Ämnesstartare

Odräglig:

Det är inte samma sak eftersom våldtäkt är mot den ena partens vilja.

nej, okej, förlåt, tuttar e mysigt. 

för dig som slipper bära dem medans dem skumpar.


   
SvaraCitera

Dom tror kanske att du blir kåt om du råkar se lite bröst i teverutan.

Blir du det? Alltså kåt?


   
SvaraCitera

Saga:

nej, okej, förlåt, tuttar e mysigt. 

för dig som slipper bära dem medans dem skumpar.

Tuttar är fina att titta på. Iaf vissa tjejers. Jag tycker inte det är snyggt med för stora eller onaturliga dock.


   
SvaraCitera
Saga
 Saga
Ämnesstartare

Odräglig:

Tuttar är fina att titta på. Iaf vissa tjejers. Jag tycker inte det är snyggt med för stora eller onaturliga dock.

innan du börjar snacka om tuttar tycker jag att du ska respektera dem som föddes med stora, dem som måste tänka på viken tröja dem ska sätta på sig varje morgon för annars ser dem ut som plankor o dem som bara har ett. 


   
SvaraCitera

Saga:

innan du börjar snacka om tuttar tycker jag att du ska respektera dem som föddes med stora, dem som måste tänka på viken tröja dem ska sätta på sig varje morgon för annars ser dem ut som plankor o dem som bara har ett. 

Jag accepterar alla men bara vissa typer av bröst attraherar mig. Jag brukar inte bli attraherad av bröst men om dom ser ut på rätt sätt blir jag attraherad av brösten. 


   
SvaraCitera
Saga
 Saga
Ämnesstartare

Odräglig:

Jag accepterar alla men bara vissa typer av bröst attraherar mig. Jag brukar inte bli attraherad av bröst men om dom ser ut på rätt sätt blir jag attraherad av brösten. 

Det är lika med kvinnor, vi accepterar alla, men vi attraheras bara av vissa typer med respekt (talar dock inte för dem som är dumma i huvet Oskyldig


   
SvaraCitera