Aviseringar
Rensa alla

bröst / rumpa ?


Ämnesstartare

Nu har jag en fråga till er killar där ute. Är brösten eller rumpan viktigast på en tjej?


   
Citera
Ämnesetiketter

/  


   
SvaraCitera
yta32

Asså för mig är det ansiktet och håret men om jag måste välja är det nog fantemaj rumpan


   
SvaraCitera

arslet såklart!


   
SvaraCitera

borde egentligen inte spela någon roll, förhoppningsvis är både tjejer och killar överens om att personligheten är den mest betydande faktorn hos en eventuell partner


   
SvaraCitera

gumpalalla


   
SvaraCitera

Åh sicken tur man har, folk verkar föredra rumpan, vilket jag har mest av Tumme upp 


   
SvaraCitera
penja

gissa om det här är rumpa eller bröst: 00 


   
SvaraCitera

Personligheten! /gay


   
SvaraCitera

har en tjej inte hyvsat stora bröst så är det ingen tjejr men rumpan är faktiskt det första man tittar på 😉


   
SvaraCitera

Rumpan, definitiv men den ska vara stor väldigt "köttig". Hur rund den är är viktig för vissa not for me. Men det får inte vara "big mamma ass". Då är det inte så snygg. 

Ä

För är också snygg, stora som små kan vara sexiga. Jag bryr mig inte så mycket om det. 


   
SvaraCitera

Rumpan, definitiv men den ska vara stor väldigt "köttig". Hur rund den är är viktig för vissa not for me. Men det får inte vara "big mamma ass". Då är det inte så snygg. 

Ä

För är också snygg, stora som små kan vara sexiga. Jag bryr mig inte så mycket om det. 


   
SvaraCitera

hämta (31).jpg


   
SvaraCitera

rumpannnnnnnnn


   
SvaraCitera

aa den ska se ut som en mango annars e den inget värd??? jaja


   
SvaraCitera