Aviseringar
Rensa alla

[BRÖST] Stora eller små?


Ämnesstartare

Varför är det så att en hel del killar dras mer till tjejer med stora bröst?

Det är så många som gör bröstförstoring, jag undrar varför det ska vara så?

Kan man inte nöja sig med den kropp man fick och egentligen SKA ha, annars hade vi ju inte fått den?


   
Citera

[smile]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Jag gillar mina små B,hade inte haft nåt emot att haft C,men hade hellre fixat formen och bröstvårtorna som jag vill ha d istället för att fixa större. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jo, det vore ju bra om vi var nöjda.


   
SvaraCitera

Ewelinaa:

Varför är det så att en hel del killar dras mer till tjejer med stora bröst?

För att stora bröst=Har bröstmjölk=Kan föda upp kidz

Det är en instinktiv grej helt enkelt.

Sen bryr sig tjejer mer om sina bröst än killar bryr sig om storleken på tjejers bröst.

Ewelinaa:

Det är så många som gör bröstförstoring, jag undrar varför det ska vara så?

Tjejer har komplex?

Ewelinaa:

Kan man inte nöja sig med den kropp man fick och egentligen SKA ha, annars hade vi ju inte fått den?

Hahah vadå ska? Man kan ju försämra och förbättra, e t.ex. därför jag gymmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Jag gillar mina små B,hade inte haft nåt emot att haft C,men hade hellre fixat formen och bröstvårtorna som jag vill ha d istället för att fixa större. [rolleyes]

Jag gillar också mina små bröst 😀


   
SvaraCitera

Jag e den "udda" killen som tänder mer på ganska små bröst,inte helt platta då.. Men de ska vara små,till medelstora o fasta enligt mitt tycke..

Stora bröst är inget för mig,särskillt inte de som opererat så tjejen/kvinnan blir framtung..


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

För att stora bröst=Har bröstmjölk=Kan föda upp kidz

Bullshit. Sanningen är faktiskt att kvinnor med större bröst har svårare att ge bröstmjölk, och större bröst innebär inte att hon ger mer mjölk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hahah vadå ska? Man kan ju försämra och förbättra, e t.ex. därför jag gymmar.

Jo, men det är väl skillnad på att gymma och göra bröstförstoring?
Det är ju inte så att du gör fettsugning?

Gymma kan man också göra för hälsans skull...


   
SvaraCitera

Unexpected:

Bullshit. Sanningen är faktiskt att kvinnor med större bröst har svårare att ge bröstmjölk, och större bröst innebär inte att hon ger mer mjölk.

De e väl ingen jävla mjölkeko man ska ha heller...[bigsmile]


   
SvaraCitera

Unexpected:

Bullshit. Sanningen är faktiskt att kvinnor med större bröst har svårare att ge bröstmjölk, och större bröst innebär inte att hon ger mer mjölk.

Nåja, om det nu är instinktivt så följer det nog inga sanningar.


   
SvaraCitera

henke4545:

De e väl ingen jävla mjölkeko man ska ha heller...[bigsmile]

Nej precis, men orka skylla att man gillar stora bröst på instinkter [zzz]

Homunculi:

Nåja, om det nu är instinktivt så följer det nog inga sanningar.

Instinkter utvecklas ju efter hur våra kroppar fungerar, typ att man tänder på breda höfter och muskulösa armar, eftersom det är fördelar som ger starka barn som är duktiga på reproducera. Stora bröst har ingenting med någonting att göra [zzz]


   
SvaraCitera

Unexpected:

Instinkter utvecklas ju efter hur våra kroppar fungerar, typ att man tänder på breda höfter och muskulösa armar, eftersom det är fördelar som ger starka barn som är duktiga på reproducera. Stora bröst har ingenting med någonting att göra

Jo, sant. Men hur kommer det sig då att män i alla tider jämnt gillat stora bröst. Självklart har mediavärlden haft stor inverkan också!
Men det måste ju vara något i våra instinkter som säger åt oss att det där är snyggt, vackert etc. eftersom vi inte bestämmer själva vad vi blir attraherade av, eller? [cute]

Själv tycker jag inte att storleken på brösten är det viktigaste.
Ex: om personen har jättemeloner men är hur dryg som helst är det ingen människa jag fastnar för. [y]


   
SvaraCitera

määki:

Men hur kommer det sig då att män i alla tider jämnt gillat stora bröst.

Säg walla?

määki:

Men det måste ju vara något i våra instinkter som säger åt oss att det där är snyggt, vackert etc. eftersom vi inte bestämmer själva vad vi blir attraherade av, eller? [cute]

Nej då, det kan väl vara mer estetiskt tilltalande utan att det är några instinkter inblandande?

Homunculi:

Det dom kallar jämlikhet, kallar jag för avundsjuka.

wtf lol xD


   
SvaraCitera