Aviseringar
Rensa alla

Bröstförminskning??


Ämnesstartare

hejsan:)
mina bröst är ganska stora och det är verkligen skiit jobbigt[sad] asså jag brukar få ont i ryggen och dom är i vägen hela tiden. jag hatar dom!! och jag vill verkligen göra en bröstförminskning. hur ska jag gå till väga? med vem ska jag snacka med? jag hörde att det är väldigt dyrt och jag har fan inte så mycket pengar. är det någon som har genomgått en sådan operation som kan berätta lite om hur det gick och så?[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

prata med din husläkare, han kan isf ge dig remiss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

prata med din husläkare, han kan isf ge dig remiss

jag fattar inte[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gammal är du?

prata med din läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnBajsFärgadSvenne:

jag fattar inte

I love Lucy:

prata med din läkare.

svårare än så är det inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur stora är dem?
Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gamla är dom?
Hur stor är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

hur gammal är du?

16


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Hur stora är dem?
Hur gammal är du?

jadu haha vet inte hur jag ska svara på första frågan men jag brukar ha 80C höhö[blush]
jag är 16 år


   
SvaraCitera

Men C är inte så farligt? Det är ju normalstort typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnBajsFärgadSvenne:

80C

EnBajsFärgadSvenne:

16

de kommer inte göra någon bröstförminskning, skulle jag tro. C räknas nog inte som smärtsamt stora och eftersom du är 16 så har du inte växt klart än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

de kommer inte göra någon bröstförminskning, skulle jag tro. C räknas nog inte som smärtsamt stora och eftersom du är 16 så har du inte växt klart än.

faaan[sad] men dom är skiit jobbiiiga asså verkligen verkligen jobbiga. och det brukar vara lite svårt att hitta rätt storlek ibland också:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnBajsFärgadSvenne:

faaan[sad] men dom är skiit jobbiiiga asså verkligen verkligen jobbiga. och det brukar vara lite svårt att hitta rätt storlek ibland också:(

jag har D i vanliga fall men jag är gravid nu och har DD/E. [rolleyes] DET är jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

DET är jobbigt.

ojj aa jag förstår hahah[smile]
och grattiis till graviditeten i vilken månad är du?[cute]


   
SvaraCitera

jag har 75D, är 163cm lång och smal, plattmagesmal faktiskt. när jag var fem bröt jag ryggen i en trafikolycka och har en väldigt svag rygg och jag har ont i ryggen varje dag tack vare mina bröst. det går rykten om att jag har silikon och just det att jag har blont hår dessutom har gjort att jag fått stämpeln "dum blondin" som bara springer runt och spenderar pappas pengar och kan ingenting om nåt annat än smink sex å kläder. Vet inte riktigt vad jag ville få ut av att skriva detta men nu vet du att du inte är ensam iaf och inte har de värst xD både min mamma, mina två mostrar och min enda kvinnliga kusin har fått förminska sina bröst för att dom blivit olidligt stora. Du kan ju höra me din mamma? Kanske nån mer i släkten har gått igenom detta så du kan fråga den personen?


   
SvaraCitera